سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شناخت بیشتر عطر کوکو شنل

عطر شنل کوکو مادمازل

خب حالا که داریم در مورد عطر ها مطلب میگذاریم، بهتره بریم سراغ یکی از تاپ ادکلن های زنانه دنیا که فروشش شگفت انگیز بود و هنوز هم یکی از پر سرچ ترین ادکلن های دنیا محسوب میشه. 

اسم این محصول، عطر شنل کوکو مادمازل هستش که به اسم کوکو شنل هم شناخته میشه و جالبه بدونید که اسم صاحب برند شنل رو هم کوکو شنل صدا می زنند در حالی که اسم واقعیش این نیست. 

به نظر میاد خانم تاریخ سازی که برند شنل رو متولد کرده هم به این عطر از محصولات نگاه خاص تری داره!

اوکی بریم چند تا نظر در مورد کوکو مادمازل بخونیم ببینیم کاربر های فرگرانتیکا در مورد شنل کوکو مادمازل چه نظراتی دارند:

نظر اول یکمی منفیه:

پسر آیا من این را تقریباً آنقدر که فکر می کردم دوست ندارم. من این عطر را خریدم زیرا کسی در این سایت ذکر کرده بود که آمتیست سیاه (رایحه مورد علاقه من برای حمام و بدن کار می کند) یک "دروغه دقیق" برای کوکو مادمازل است، بنابراین می دانستم که باید آن را امتحان کنم. من آنقدر مثبت بودم که این عطر را دوست داشتم و از اولین اسپریتز، وقتی فهمیدم طرفدار آن نیستم شوکه شدم. من نعناع هندی را کاملاً تند در این می‌دانم و رایحه‌های آن مرا یاد پاتچولی سفید تام فورد می‌اندازد، زیرا آن رایحه قوی پاتچولی است.

 

خشک شدن آن مطمئناً بسیار خوشایندتر از اولین اسپریتز است، اما هنوز مطمئن نیستم که برای من باشد. مطمئناً رایحه ای برای زنان مسن تر و بالغ تر است. شاید 15 سال دیگر این عطر را دوباره مرور کنم.

 

سیلو در این البته شگفت انگیز است. می‌دانم که این عطر به خاطر ماندگاری فوق‌العاده‌اش معروف است و در حالی که می‌دانم روی لباس‌ها، بیش از 3 ساعت روی پوست من ماندگاری ندارد.

 

نظر دوم رو ببینیم:

چنین عطر گل مرکباتی دلپذیری که فکر می کردم برای کوچکترین دخترم عالی است. یک نمونه با سفارش دریافت کردم و بعد از بوییدن آن را به او دادم تا امتحان کند. پاتچولی اینجا زیباست. این عطر را به عطر می‌افزاید و آن را فراتر از یک گل میوه‌ای ساده می‌برد و آن را به رایحه‌ای پیچیده، اما نه چندان بالغ تبدیل می‌کند. همانطور که من شک داشتم، او عاشق آن شد. من فکر می کنم این انتقال خوبی برای او به دنیای رایحه های بزرگسالان خواهد بود. من از آن زمان برای تولد او یک بطری سفارش دادم. من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم او به بسته تولد لوکسی که از Chanel دریافت خواهد کرد، چه واکنشی نشان خواهد داد. این به اندازه خود عطر هیجان انگیز است. بی صبرانه منتظر دیدن شگفتی او هستم.

مقدار زیادی مرکبات در بالا - بسیار روشن و تازه است اما کمی رایحه اسپری مو دارد. در خشکی بیشتر گلی است، من هنوز کمی صابون می شوم. این عطر بسیار تازه، تمیز و سبک است تا زمانی که پاتچولی شروع به پخش شدن کند. نعناع هندی عطر را عمیق‌تر می‌کند و آن را بالغ‌تر می‌کند، اما قوی‌تر نیست. فقط شیرینی کافی برای جلوگیری از بوییدن عطر کاملاً استریل وجود دارد. کوکو مادمازل دلپذیر است، اما دعوت کننده نیست. زنی که این لباس را پوشیده سعی نمی کند کسی را راضی کند. این عطر می گوید: "من می دانم که در مورد چه هستم." من متوجه شدم که چرا این مدل Chanel شماره 5 مدرن در نظر گرفته می شود، آنها کاملاً شبیه هستند و من هر دو را برای من در 25 سالگی بسیار بالغ می دانم.

 

من Coco Mad را برای خودم نمی‌خرم (که طرفدار نت‌های نعناع هندی یا مرکبات نیستم) اما فکر می‌کنم این عطر به عنوان یک رایحه زنانه جاودانه که می‌تواند برای بسیاری از فصل‌ها و مناسبت‌ها کار کند، شایسته تبلیغات است، اگرچه می‌گویم بهترین رایحه برای آن است. لباس در روز و بهار

 

نظر سوم رو ببینیم:

متاسفم که می خواهم با گفتن این مطلب مقدمه نقد خود را مطرح کنم. بدیهی است که همه ما در مکان های مختلف با بوهایی که در طول زندگی برای ما آشنا هستند بزرگ می شویم. بوی چیزی که در یک مکان بسیار رایج است، ممکن است در جاهای دیگر آشنا نباشد. بنابراین، این کوکو مادموزلی که به نظر می رسد همه آن را دوست دارند، برای من بویی شبیه پودر تالک پوندز (بنفش) مخلوط با عرق می دهد. بنابراین این واقعیت که این عطر CHANEL بوی آن را می دهد و من پولم را برای آن هدر دادم برای من ناامید کننده است.

 

من متوجه شده ام که بیشتر عطرهای بسیار محبوب بوی یک کالای خانگی بسیار رایج را می دهند. چندتایی این جاست-

Baccart rouge 540 - بوی یک ادکلن مردانه ارزان می دهد

گوچی (بطری قرمز) - بوی کافور می دهد

Coco mademoiselle- بویی شبیه پودر تالک برکه ای مخلوط با عرق کثیف می دهد.

Chanel Chance EDP- بوی دئودورانت مردانه آبزی دارد

ورساچه کریستال نوآر - بوی نارگیل و گل در معبد می دهد

YSL Mon Paris- بوی موز بسیار رسیده و بخور می دهد.

 

نظر خانم بعدی:

این عطر در طول این سالها پشت من بوده است. خاطرات زیادی را با این عطر پیوند می دهم. فقط برای دلتنگی گهگاه آن را بیرون می آورم و بو می کنم.

با این حال، فکر نمی‌کنم دیگر هرگز آن را بپوشم. اشتباه نکنید، رایحه فوق العاده ای است، اما زمانی که یکی از معدود عطرهایی بود که داشتم در آن زیاده روی کردم. اگر نسبتاً تازه وارد عطر هستید، آن را به شدت توصیه می کنم.

 

و اما نظر آخر:

اولین برداشت من - مظهر ظرافت و زنانگی. بی انتها، کلاسیک و در عین حال با پیچ و تاب مدرن. پیچیده و بالغ. نه خیلی سنگین و نه زیاد، برعکس، تازه، صاف، با طعمی از شیرینی لطیف گرم. سیلو چشمگیر. متأسفانه بعد از مدتی چیزی شروع به آزار من کرد، اما این اتفاق با تمام Chanel هایی که امتحان کردم رخ داد. بینی من هنوز آنقدر خوب تربیت نشده است، برای اینکه دقیقاً بگویم، تازه شروع به داشتن احساسات ناخوشایند در مورد آن می کنم، همین.