سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا مارلی پگاسوس عطری لاکچری است؟

ادکلن مارلی پگاسوس

سلام دوستان در این مطلب قصد داریم سراغ مارلی پگاسوس معروف و دوست داشتنی برویم. 

عطر مارلی پگاسوس مردانه یکی از جذاب ترین شیرین های دنیا را تقدیم شما می کند. 

ادکلن مارلی پگاسوس یک عطر گرم است که رایحه وانیل این عطر در تمام دنیا معروف است یکی از ادکلن های مردانه ای است که استفاده از آن هم برای خود یک مرد و هم برای خانم های اطراف او، بسیار اعتیاد آور خواهد بود. 

به همین دلیل است که با وجود گذشت سال ها از وارد شدن مارلی پگاسوس به بازا عطر و ادکلن، هنوز هم فروش فوق العاده ای دارد. 

امروز قیمت ادکلن مارلی پگاسوس حدود 4 و نیم میلیون تومان است و ورژن های فیک این عطر هم خیلی زیاد است اما هییییچ وقت نمی توان واقعا از بهترین ورژن فیک هم کیفیت رایحه مارلی پگاسوس اورجینال را گرفت. 

سوال اینجاست که آیا این عطر واقعا لاکچری است؟

خب صفت لاکچری که به هر چیز زیبا و خوبی داده می شود و به نظر من مهم هم نیست که یک محصول حتما لاکچری باشد تا فوق العاده به نظر برسد. 

اما اگر منظورمان از این سوال این است که در مهمانی های لوکس از این عطر استفاده کنیم یا نه!؟ 

باید بگویم یک انتخاب فوق العاده است. 

چند نظر در سایت فرگرانتیکا در خصوص این عطر بخوانیم:

نظر اول:

فلفل صورتی در Pegasus Exlusif واقعاً عطر را به سمت دیگری می برد، هنوز هم می توانید ته رنگ بادامی شیری را از Pegasus احساس کنید، اما با این وجود کاملاً متفاوت از اصل است. کمی تاریکی هم با لمس عود دارد.

 

من آن را به عنوان دنج توصیف نمی کنم، و به اندازه نسخه اصلی تسکین دهنده یا نشاط آور نیست، این یکی بیشتر خودنمایی می کند. توهین آمیز نیست، اما قطعا چیزی است که متوجه آن می شوید.

 

این رایحه بیشتر شبیه رایحه "بالاتر"/مرد تجاری است، نه به اندازه رایحه اصلی آرامش بخش، بلکه باید با لباس پوشیده شود.

وقتی این رایحه را می پوشید بوی رهبر را می دهید و باعث احترام می شود.

 

بر اساس مشخصات رایحه، من ترجیح می دهم این را در بهار و روزهای سردتر تابستان بپوشم. این عطر دلپذیر نیست، بنابراین من نمی خواهم آن را در پاییز یا زمستان بپوشم، اگرچه به عنوان یک عطر اداری می تواند در تمام طول سال کار کند - به خصوص با تهویه هوا که دما را کنترل می کند.

 

رایحه ای کاملا بالغ نیز، 30+ IMO. شما باید این عطر را به درستی بپوشید، مانند یک مرد حرفه ای خوش لباس و با جاه طلبی، در غیر این صورت آن رایحه به شما نمی آید.

اگرچه من کاملاً آن را دوست دارم، Exclusif دارای شخصیت بیشتری نسبت به نسخه اصلی است - که اگرچه خوب است، اما بیشتر همان "خوب" است.

نظر دوم:

به شدت با (کمی) بادام، مقداری مرکبات و مقدار زیادی دود عود باز می شود. هنگامی که قسمت بالایی ته نشین شد، یک فاز چوب / دود / ادویه کاملاً قوی دریافت می کنید و روی من، بادام را برای مدتی از دست می دهم. بعد از چند ساعت، فاز چوبی/دودی تا حدی از بین می رود و سپس با یک لمس پایه چوب در پس زمینه، بادام + وانیل را دریافت می کنم. اینجاست که، برای من، بیشتر شبیه نسخه اصلی است - در مرحله قلب/نهایی. اگر بخواهم خلاصه کنم، مانند رایحه دودی و چوبی مارزیپان است.

 

ماندگاری روی پوست من طولانی است: 9-11 ساعت به همراه 1-2 ساعت برآمدگی قبل از اینکه به رایحه پوست بنشیند. مانند سایر رایحه های PDM، می توان آن را یک هفته بعد به طور قابل توجهی روی لباس استشمام کرد (من شال گردنی دارم که بوی آن مربوط به یک ماه پیش است!). این ماده روی پوست هسته ای نیست اما ماندگاری بالایی دارد.

 

برای من 8.25/10. ارتقاء نسبت به نسخه اصلی، به خصوص از آنجایی که من از تکامل قدردانی می‌کنم (برای من اصلا خطی نیست، که دیگران می‌گویند اینطور است) و آن را فقط یک نسخه گردتر و ارتقا یافته از OG می‌دانم. احتمالاً این هیولای انبوه جذابی نیست که از بیشتر عطرهای PDM بیرون می آورید و امتیاز آن (4.12) این را نشان می دهد، اما اگر عطرهای بادام/وانیل را دوست دارید و با تاریکی مشکلی ندارید، فکر می کنم این را دوست دارید.

 

نظر سوم:

بله، این بسیار شبیه Layton Exclusif است .... اما تفاوت های ظریفی وجود دارد. دهانه آن (که شبیه Layton Exclusif است) دارای معتادکننده ترین نت های بالایی است که من از گذاشتن بینی خود لذت برده ام. DNA Exclusif Smoky/Marshmallow وجود دارد اما با نت بادام پگاسوس که به آن شناخته شده است پشتیبانی می شود. این همه اندورفین های شاد را آزاد می کند!

 

OG Pegasus نسبتاً خطی است اما دارای برجستگی و ماندگاری عالی به بینی من است ... و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. دهانه دودی/ گل ختمی نسبتاً خطی است، اما با خشک شدن، DNA بادام پگاسوس برای باقیمانده طول عمر بیشتر به جلو فشار می آورد.

 

ماندگاری بیش از 8 ساعت است که برای هر عطر PDM معمول است. مکمل .... هیچکدام در سال گذشته از زمانی که من آن را داشته ام .... اما من همچنین از مارس 2020 در خانه کار کرده ام!! تا آنجا که فصل مناسب برای پوشیدن این لباس است .... فکر می کنم هوای خنک تر ایده آل باشد .... اما من این را در هوای 80 درجه بدون چشم زدن هم پوشیده ام!