سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره عطر ورساچه پورهوم

 داشتم درباره عطر ورساچه پور هوم مطالعه می کردم تا ببینم با توجه به اینکه این عطر قیمت نسبتا خوبی داره (ورژن اورجینال 100 میلش) آیا مردم از کیفیت رایحه و ماندگاری و ... راضی هستن؟ 

خب طبق معمول رفتم سراغ کامنت های سایت فرگرانتیکا که نظرات رکی که راجب عطر ها میزارن رو ببینم. 

عطر ورساچه پورهوم یکی خوش نظر ترین عطر ها بود که خیلی کامنت راجبش بود و این هم معمولا بخاطر اینه که قیمت مناسبی داره و هیلی ها این عطر یکبار حداقل تست کردن یا خریدن. 

اول اینکه کلا میگفتن اگر عطر تابستانی نداری، روش شک نکن و ورساچه پورهوم رو بخر. 

بعد یه عده زیادی می گفتن ماندگاری کمتر از 6 ساعته و کلا رضایت چندانی از ماندگاری ورساچه پور هوم نداشتن. 

از طرفی می گفتن اگر کارت، ارتباط با افراده و دوست داری همیشه سر حال با طراوت باشی، این عطر برات عالیه. 

از نظر های دیگشم که بگم اکثرا از رایحش خیلی راضی بودن و می گفتن خوبی خیلی تمیزو و صافی تحویل آدم میده اما بیشتر نا رضایتی از ماندگاری ورساچه پور هوم (VPH) بود. 

فعلا که با توجه به این موضوعات نمیخرمش اما میزارم این پایین شما هم نظرات مربوط به این عطر رو ببینید. 

فقط ترجمه شده با ترنسلیته و یکم عجیب غریبه متنا دیگه امیدوارم ببخشید. 

نظر اول در خصوص ورساچه پور هوم

بعد از بیش از 100 عطر قدیمی و غیر معمول، من شروع به کشف عطرهای رایج بیشتری کردم و واقعاً عاشق خط Allure هستم... که سپس به امتحان Versace Pour Homme منجر شد. باز شدن و وسط آنها بسیار شبیه است... یک نسخه تازه تر، سبک تر و کم رنگ تر در روز از Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme. دهانه مرکباتی، میانی اسپرت، و خشکی آرام‌بخش کرمی.

 

من پشت به پشت با Chanel Allure Homme Sport مقایسه کردم و می خواستم ورساچه را سفارش دهم زیرا ارزش آن بهتر است. با این حال، در حالت خشک، ورساچه رایحه کرمی، باکیفیت و آرامبخشی که Chanel Allure Homme Sport دارد را ندارد. من فکر می کنم این همان جادوی Chanelade است که همیشه در مورد آن می شنوم. اگر می‌خواهم چیزی بپوشم، بهتر است خوب باشد، بنابراین یک بطری پر از Chanel می‌گیرم.

 

با این حال، ورساچه هنوز هم عطری بسیار لذت بخش، با طراوت و اسپرت است که ارزش بالایی دارد.

 

رایحه: 7 / سیلاژ: 7 / ماندگاری: 6.5

 

نظر دوم در مورد عطر ورساچه پورهوم

بعد از اینکه متوجه شدم یکی از ادکلن های مورد علاقه من در بهار تابستان Dior Homme EAU متوقف شده است، با VPH مواجه شدم. مورد علاقه دیگر من برای تابستان بهار Chanel AHS است. به من توصیه شد که VPH را امتحان کنم و بعد از چند آزمایش آزمایشی واقعاً می خواستم این را دوست داشته باشم اما ...؟ طول عمر و طرح ریزی کمتر از حد متوسط ??است. منظورم این است که رایحه فوق العاده است و نویدبخش است اما فقط چند ساعت و شاید کمتر ماندگاری دارد. بعد از دو ساعت روی مچ دستم از بین رفت. باید بینی ام را به مچ دستم فشار دهم تا بوی خوش آن را به مشام برسانم. من به AHS ادامه خواهم داد و به جستجوی خود برای جایگزینی DIOR Homme EAU ادامه خواهم داد. چه شرم آور است زیرا بوی بسیار خوبی دارد.

نظر سوم راجب ورساچه پورهوم

باید دلیلی برای اختلاف نظر در مورد عملکرد وجود داشته باشد. من می دانم که در همه موارد این خستگی بینی نیست زیرا زمانی که من این عطر را سالها پیش داشتم عملکرد وحشتناکی داشت. من هرگز از آن تعریف نکردم، و من بیش از حد اسپری می‌کردم و خیلی سریع در یک بطری بزرگ می‌سوختم. حتی از مردم می‌پرسیدم که آیا چیزی روی من استشمام می‌کنند یا نه و فقط در صورتی می‌توانستند آن را بو کنند که به اندازه یک یا دو اینچ از نقطه‌ای که من اسپری کردم بیرون بیایند. اما افرادی هستند که ظاهراً عملکرد خوب یا حتی عالی را از این عطر می گیرند. آیا می تواند تغییرات یا دسته های مختلفی از این رایحه وجود داشته باشد یا این که شیمی پوست است.. منظورم این است که من این عطر را از لباسم اسپری کردم. اگر این عملکرد خوبی روی من داشت، یکی از موارد مورد علاقه من بود.

نظر چهارم در باره ورساچه پورهوم

اول، خبر بد. «ورساچه پور هوم» با همان ظرافتی به صحنه آمد که کول اید من از دیوار کنیسه شکسته بود تا در بار میتزوه پسرش شرکت کند. به همان اندازه مردانه است که ست مایرز در سواری با فنجان چای در دیزنی لند. این باعث می شود موهای بینی من مانند یک فاحشه نروژی در آستانه اوج سوزن سوزن شدن باشد.

 

حالا وقت خبرهای خوب است. اگر عطری را می خواهید که پخش شود، "ورساچه پور هوم" برای شما مناسب است. تنها پس از دو اسپری، وارد کلاس درس کالج اجتماعی شدم که در آن مشغول مطالعه عادات جفت گیری جیسون الکساندر هستم. در عرض چند ثانیه، پس از یک ضربه بونگ در مرکز شهر پکن، کل اتاق مانند چیچ مارین هک شد. من همچنین نمی توانم از قیمت شکایت کنم، به خصوص در رابطه با خط جدید و درخشان عطرهای الهام گرفته از Charles in Charge.

 

با «ورساچه پور هوم»، خوب را با بد، یین را با یانگ، بخش برت را با آدام وست می‌گیریم. این پر زرق و برق ترین رایحه نیست، اما کار را انجام می دهد، به خصوص اگر "کار" شامل فروش محبت های جنسی به بیوه های تنها در حومه سینسیناتی باشد.

نظر پنجم درباره ورساچه پورهوم

با قرار دادن این در چرخش روزانه، اکنون که بهار است ... فقط چیزی در مورد آن وجود دارد که برای رایحه هوای گرم برای من بسیار عالی است. همه چیز تا آخرین جزئیات عالی است (حتی آن بطری و ارائه، به طور جدی ... درجه یک). تازه، درخشان، مطبوع، یک «زینگ» خوشمزه که واقعاً هرگز برای من یا اطرافیانم توهین آمیز نیست. من خیلی های دیگر دارم که کار مشابهی انجام می دهند، حتی ورزش Chanel Allure Homme که بسیاری می گویند مشابه و در عین حال برتر است... من هنوز هم همیشه این یکی را ترجیح می دهم. این بهترین حالت "بعد از دوش گرفتن" برای من است. احساس نشاط و شادابی می کند، درخشش کمی مرکباتی وجود دارد که با مقداری شیرینی گل تازه گرد می شود. یکی از معدود عطرهایی است که اگر مجبور بودم فقط یک عطر داشته باشم، دوست دارم آن را حفظ کنم. بهتر از Versace Man Eau Fraiche، Acqua Di Gio، L"eau D"issey Chanel Allure Homme Sport (و Eau extreme)، پرادا لونا روسا، Dior Homme Sport 2017. همه آن‌ها یک جو دارند، اما ورساچه Pour Homme به سادگی پادشاه این دسته از IMO است.

نظر ششم درباره ورساچه پورهوم

من نظرات زیادی برای تجزیه و تحلیل نت‌های مختلفی که در عطرها تشخیص می‌دهم نمی‌نویسم (چون معمولاً حداقل با یک نظر که قبلاً ارسال شده بود موافقم)، اما اولین برداشت من از این EDT با آنچه در نظرات خواندم متفاوت بود.

روزنه برای من دود روشن (کهربا) و مشک سفید بود. زمان بزرگ. سپس به سرعت، متالیک، سبز تند و مرکباتی وارد می شود. پس از حدود 30 دقیقه، من هر چیزی که عطر آبی را می سازد، آبی (شاید مانند D&G Light Blue) را شناسایی کردم. و تقریباً آبی مانند Nautica Voyage. یک ساعت بعد، نت های تیز از بین می روند، و من پودر را تشخیص می دهم، اما نه آنقدر صابون، همانطور که دیگران گفته اند. مخصوصاً برای بینی من گلی نیست، بیشتر سبز و سرو و نمک است. خوشم می آید.

نظر هفتم درباره عطر ورساچه پورهوم

پسر لعنتی. عنبر-مشک گل ترش شیرین. مردانه و فوق العاده خیلی خوب ترکیب شده، خیلی همه کاره. عمومی؟ نه - بسیاری از عطرها بوی بخش هایی از این را می دهند، اما این عطر یک شاهکار است.

 

حالت وحشی نیست، اما مردی که آن را می پوشد نیز اینطور نیست. او برنزه است، لبخند می زند، در را برای غریبه ها نگه می دارد. او خجالتی نیست اما هوس توجه ندارد. همه مادران او را برای شام می‌خواهند و او همان مردی است که زنان خانه‌دار نادیده گرفته شده‌اند، آرزو می‌کنند که شوهرانشان باشند. وقتی زنی وزن کم می کند یا موهایش را تغییر می دهد متوجه می شود. او تولدها را به یاد می آورد و مردم چگونه غذایشان را آماده می کنند.

 

با اعتماد به نفس آسان و فوق العاده بودن در اطراف. درست مثل مردی که آن را می پوشد. 2 اسپری روی هر استخوان ترقوه مرطوب شده، بیش از 2 ساعت رایحه گلی آبدار و 4 تا 5 ساعت دیگر رایحه پوست کهربا-مشک را به من می دهد. 2 اسپری لباس در فضای باز در تابستان کافی است. کمتر از 10 دلار در هر اونس، این برای من بی معنی است. من آن را با دئودورانت ترنج بوی ترش می پوشم ??????