سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا بعد از جراحی زیبایی بینی صورت زیبایی پیدا می کنم؟

آیا بعد از جراحی زیبایی بینی صورت زیبایی خواهم داشت؟

سلام به دوستای عزیزم این سوال برای خیلی از افراد وجود داره: آیا بعد از جراحی زیبایی بینی صورت زیبایی پیدا خواهم کرد!؟

چه افرادی؟ 

کسایی که صورت طبیعی خودشون رو شاید بیشتر دوست دارند اما گارد خیلی محکمی هم نسبت به جراحی کردن ندارن و فقط یک دلیل قانع کننده برای این کار میخوان. 

از طرفی خوب همیشه گفته میشه که نباید تعادل اعضای صورت رو بهم بزنیم و شاید بینی ما روی همین صورت زیباست و دستکاریه اون شاید فقط ما رو با مد هم قدم کنه! 

خب این حرف های پراکنده رو رها کنیم و بریم که ببینیم که موضوع از چه قراره... 

بینی در مرکز صورت است. شکل بینی جذاب بر تمام ویژگی های دیگر فرد تأثیر می گذارد. بینی زیبا کوچک ، صاف و متقارن است. اما نکته مهمتر این است که بینی باید با سایر قسمتهای صورت ما تعادل داشته باشد.

 

جراحی زیبایی می تواند با افزایش زیبایی طبیعی و بهبود کل ظاهر ما این تعادل را ایجاد کند. هدف اصلی جراحی زیبایی بینی هماهنگی بینی با سایر ویژگی های صورت است.

زیبایی اعتماد به نفس ایجاد می کند

بینی فرد باید آنقدر خوب باشد که اعتماد به نفس او را به ارمغان بیاورد و ظاهری متعادل و مناسب با تمام صورت داشته باشد. اگر بینی فرد به اندازه کافی متناسب باشد و با قسمت های دیگر هماهنگی داشته باشد ، نتیجه آن احساس قدرت ، اعتماد به نفس و جذابیت بیشتر خواهد بود.

 

مهمترین شخصی که از ظاهر خود راضی است شما هستید. اگر برای خود جذابیت بیشتری دارید ، این یک مزیت است زیرا اعتماد به نفس بیشتری دارید که در هر شرایطی به شما کمک می کند.

 

در این حالت ، جراحی زیبایی بینی احساس جدیدی از شادی به شما می دهد زیرا دیگر لازم نیست با آن احساس آزار دهنده "بینی نامناسب" زندگی کنید.

فقط بحث زیبایی بینی نیست! موضوع سازگاری اعضای صورت است

زیبایی صورت بینی ای است که با سایر ویژگی های صورت شما هماهنگی داشته باشد. برعکس ، اگر فرم بینی شما با سایر ویژگی های شما مغایرت داشته باشد ، این امر تأثیر کلی روی صورت شما می گذارد

 

زیبایی شناسی صورت همه چیز در مورد هماهنگی بین قسمتهای مختلف صورت است. متخصصان لوازم آرایشی معتقدند که جراحی زیبایی بینی می تواند چشمگیرترین بهبودی را در ظاهر شما ایجاد کند.

 

این باعث جوان سازی ذاتی می شود و این تغییر در بینی باعث زیبایی متعادل و هماهنگ می شود. به این ترتیب ، جراحی نه تنها "بینی بهتر" بلکه مناسب تر برای صورت شما است.

عمل زیبایی بینی چگونه زیبایی شما را بیشتر می کند؟

همه ما اعتراف می کنیم که یک جراحی زیبایی بینی موفق می تواند هماهنگی در چهره ایجاد کرده و ظاهر را بهبود بخشد. چگونه اتفاق می افتد؟ بعد از جراحی ، می بینید که یک حالت تعادل صورت را بهبود می بخشد. اگر در گذشته فقط بینی شما بود که باعث عدم تعادل می شود ، پس از آن ، هماهنگی کامل می شود.

 

با اندازه و مدل مناسب ، بینی توجه کمتری را جلب می کند ، در عوض صورت شما به عنوان یک کل گرفته می شود یا به عنوان یک کل دیده می شود. به هر حال شما جذاب تر به نظر می رسید. از آنجا که جراحی زیبایی بینی باعث افزایش ظاهر بینی می شود ، این زیبایی کاملاً جذاب تر به نظر می رسد.

 

به این ترتیب جذابیت در تمام چهره ظاهر می شود. تمام این تغییرات توسط شما ، در طول روز ، بارها و بارها ، روبروی آینه مشاهده می شود. متعاقباً به شما کمک می کند قدرت و اعتماد به نفس خوبی کسب کنید. این احساس بخار و احساس مثبت در مورد خود ، در هر صورت در تمام روابط اجتماعی منعکس می شود.

 

جراحی زیبایی امروزه یک هدف سالم را ارتقا داده است که نه تنها بهبود ظاهر یا ظاهر ، بلکه کمک به بهبود عزت نفس و اعتماد به نفس است. اگر مردم آن را به خوبی درک کنند ، جراحی زیبایی می تواند راهی برای بهتر شدن انسانها باشد.

کدام عناصر برای دستیابی به بهترین نتیجه مهم هستند؟

جراح: برای رسیدن به هدف در جراحی زیبایی بینی ، فرمول خاصی وجود دارد که باید رعایت شود. به همین دلیل انتخاب یک جراح پلاستیک که دارای تخصص فنی و همچنین احساس هنری واقعی باشد بسیار مهم است. یک جراح زیبایی بینی ، علاوه بر مسئله تقارن و تعادل که چهره را جذاب می کند ، در تغییر شکل بینی نیز متخصص است. وی عوامل دیگری مانند قومیت ، جنس ، قد ، ضخامت پوست و تناسب چهره را در نظر می گیرد. آنها همچنین می دانند که هر چهره منحصر به فرد است و باید به بهترین نحو با آنها رفتار شود. به این ترتیب ، جراحی علاوه بر "بینی بهتر" بلکه بینی مناسب تر برای صورت شما است.

 

سپس ، تجربه ، مهارت هنری و تخصص فنی همه در جراح لازم است تا نتیجه زیبایی خوبی برای شما داشته باشد.

سرانجام ، بهبودی خوبی لازم است!

اگر می خواهید بهترین نتیجه را بدست آورید ، بنابراین باید با دقت به دستورالعمل های مراقبت بعد از عمل جراح خود گوش دهید. مطمئناً ، جراح باتجربه شما دستورالعمل های عالی مراقبت بعد از عمل را برای شما دارد که باید آنها را دنبال کنید.

 

روش بهبودی در برخی مراحل انجام می شود و شما باید در هر مرحله صبور باشید و مراقب باشید تا از بهترین نتیجه مطمئن شوید.

 

در مرحله اول ، که به طور معمول یک هفته طول می کشد ، کمی درد وجود دارد که با گذشت زمان فروکش می کند. این کبودی ، تورم ، باند و آتل برای پوشیدن خواهد داشت.

 

اگر آماده باشید که دو هفته از قبل مشکل را پشت سر بگذارید ، حتی این روند سبک و آسان خواهد بود. آتل پس از ضعف برداشته می شود. برای بازگشت به زندگی عادی ، هنوز یک ضعف دیگر در روند بهبودی لازم است.

 

چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در این مدت در نظر گرفته شود:

 

بدون دمیدن بینی

هنگام مسواک زدن مراقب باشید

بدون ورزش

دوش ندارد (به جای آن حمام کنید)

هیچ لباسی که باید روی سر خود بکشید

برای مدت زمانی از عینک خود استفاده نکنید

بدون ورزش تماسی

در کنار این موارد ، جراح شما بهترین مشاور را ندارد تا دستورالعمل های خاص و جدول زمانی واقعی را به شما ارائه دهد. ممکن است در نظر داشته باشید که دوره بهبودی کامل به دلیل موارد و موقعیت های مختلف از 6 تا 10 هفته طول می کشد. پس از آن ، شما به زندگی روزمره خود باز خواهید گشت ، اما در این زمان ، با کیفیت بهتر. ممکن است تا یک سال پس از جراحی نواحی باقیمانده تورم وجود داشته باشد. به اندازه تورمی که مستقیماً پس از عمل جراحی مشاهده می شود ، قابل توجه نخواهد بود و نتایج بصری شما شبیه به شکل نهایی خواهد بود.

بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی باید بسیاری از عادت های شما را تغییر دهد تا زمانی که بینی شما به طور کامل بهبود یابد. شما باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید و ورزش کمتری نسبت به گذشته انجام دهید. مهمترین نکته این است که از پوست خود مراقبت کنید زیرا برای مدت زمان مشخصی ظرافت دارد.

 

اگر این کار را انجام دهید ، همه به زیبایی صورت مطلوب شما منجر می شود. موفق باشید!

این مطلب از یک سایت انگلیسی زبان گرفته و ترجمه شده که میتونید برای دیدن مطلب اورجینال به لینک زیر مراجعه کنید: 

منبع:

https://iranhealthagency.com/do-i-get-beautiful-face-after-rhinoplasty/