سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نظرات مردم درباره عطر شنل بلو ادوپرفیوم!

عطر شنل بلو ادوپرفیوم رو اگر به عنوان معروف ترین عطر مردانه دنیا معرفی نکنیم، میتونیم بگیم که تو بین ادکلن های سوپر موفق دنیا، جایگاه بسیار قابل احترامی برای این ادکلن وجود داره. 

هر مردی که تا به حال 2 بار عطر فروشی رفته باشه و بخصوص بخواد برای فصل تابستان عطر خرید کنه، حتما عطر شنل بلو بهش پیشنهاد شده و این نشون از محبوب و کیفیت این محصول فوق العاده برند شنل هستش. 

عطر شنل بلو

در مورد رایحه عطر شنل بلو باید گفت که این عطر تلخ هستش و توی دسته بندی رایحه های چوبی هم به حساب میاد اما مزه به شدتتتتت جذابی داره که هم برای خانم ها فوق العادس و هم آقایون خودشون احساس جالبی در هنگام استفاده از این عطر دارن. 

یه دوستی دارم که حرف جالبی در مورد شنل بلو میزد و میگفت وقتی این عطر رو آدم میزنه، حس میکنه خیلی آدم مهمیه :)))) خب دیگه من فکر کنم کامل نظرمو در موردش گفتم و بهتره بریم یکم نظرات دیگران رو ببینیم:

نظرت راجب ادکلن Bleu de Chanel چیه؟

بسیار خوب، من این را چند بار در حال حاضر امتحان کردم زیرا در هر 10 لیست برتر از تمام Talking Head ها قرار دارد. من حدس می‌زنم که باید از طرفی پایین بیایم که نمی‌دانم این عطر یکی از بهترین عطرهایی است که تا کنون ساخته شده است. به نظر من شبیه یک عطر استاندارد آبی است.

 

من بیشتر عطرهای آبی و آبی را دوست ندارم و این برای من کم و بیش یکسان است. شروع به سوراخ کردن و وضوح مصنوعی نسبتاً زیاد. پس از چند ساعت به رایحه ای تند و مجلل پوست چوبی تبدیل می شود. اما من نمی‌دانم که ارزش این مبلغ 150 دلار چگونه است، اگر نیمه اول آن بسیار معمولی باشد و من باید 2 تا 3 ساعت صبر کنم تا به قسمت خوب برسم. همچنین به نظر من کمی تضاد است که با نمایه آبی روشن روز تابستانی باز می شود و سپس به نمایه شب دودی تیره چوبی خشک می شود.

بریم نظر بعدی:

این یکی از آن عطرهایی است که مطمئناً دوست نداشتن آن غیرممکن است ... مگر اینکه از محبوبیت آن خوشتان نیاید. اما به دلیل خوبی محبوب است.

 

دارای مقدار زیادی گریپ فروت و خربزه است که منجر به عنبر و نت های چوبی جالبی می شود. من فقط خشکی دور را دوست دارم. من فکر می کنم این پاتچولی یا بخور است که در پایان باقی مانده است. روز بعد روی لباس های من فوق العاده است.

 

پوست من به خوبی عطر را حفظ نمی کند، اما حتی من 6 ساعت ماندگاری خوبی دارم. این یک رایحه همه جانبه عالی برای من است. از پوشیدن آن لذت می برم.

 

با تشکر برای خواندن.

 

اوکی بریم نظر بعدی رو بخونیم:

اخیراً در فصل کووید یک بطری 50 میلی‌لیتری در فرودگاه خریدم، از این رو تخفیف داده شد، اما من کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم. این عطر خیره کننده است که از نظر قدرت و پیچیدگی بسیار برتر از نسخه EDT آن است. ترکیب لیمو و گریپ فروت در هنگام باز کردن، غنی و قدرتمند است. گرمای بدن به زیبایی این بو می افزاید. مرکبات تیز نیست، اما مملو از رنگ های گرد و یکدست است که به پوشنده آن احساس تمیزی و اعتماد به نفس می دهد.

 

ممکن است تقلیدکنندگانی با حالات مشابه وجود داشته باشند، اما می‌توانید حس کنید که این عطر همه آنها را شکست می‌دهد، زیرا عطرهای ارزان معمولاً مصنوعی و سبک به نظر می‌رسند، در حالی که این عطر ساعت‌ها حضور مجلل خود را حفظ می‌کند.

 

فقط دیوانه ها از این بو متنفر می شوند.

یه نظر مفصل هم راجب ادکلن شنل بلو ببینیم:

یک شاهکار واقعی از Chanel. یک عطر کلاسیک مدرن و همچنان بز عطرهای آبی. Bleu De Chanel تازه، مردانه، تند، مرکباتی، دودی، چوبی، درجه یک، همه کاره، حرفه ای، ظریف، جاودانه، انبوه جذاب، تمیز اما پیچیده است.

 

BDC با گریپ فروت و لیمو تیز، همراه با زنجبیل، فلفل، گشنیز باز می شود که به آن یک نمای تند تازه می دهد. بخور، کهربا و آکورد چوبی به عمق و گرما زیادی می افزاید. BDC به نوعی توانسته است تا حدی مصنوعی باشد اما با کیفیت فوق العاده بالا در عین حال توضیح آن دشوار است. این فضای تمیز و بدون حمام (مرکبات + آلدئیدها) را دارد، اما اجازه ندهید طراحی مینیمالیستی شما را فریب دهد، وقتی با لایه ها و آکوردهای دیگر همراه شود، بوی بسیار ظریف، پیچیده، پیچیده و سکسی دارد. برخلاف اکثر عطرهایی که رایحه بالایی مرکبات دارند، مرکبات در اینجا در عرض 30 دقیقه - 1 ساعت محو نمی‌شوند و در اکثر عطرها ماندگاری دارند. همانطور که توسعه می یابد، بخور و چوب بیشتر آشکار می شود. کهربا در EDP حس کمی گرمتر به آن می دهد. تطبیق پذیری دیوانه کننده: ظرافت آن آن را برای محیط های رسمی/حرفه ای ایده آل می کند. تازگی آن آن را برای استفاده معمولی و هوای گرم عالی می کند. عمق و بازیگوشی آن آن را برای خرما شگفت انگیز می کند.

 

برخی از تفاوت های ظریف بین این و EDT: EDT کمی مرکبات تر و پر جنب و جوش است، در حالی که EDP گرم تر، کهربایی دودی تر و کمی تیره تر است.

 

اگرچه تعداد بی‌شماری عطرهای آبی دیگر توسط برندهای مختلف برای بازآفرینی حسی مشابه منتشر شده‌اند، اما برای من BDC به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش فوراً قابل تشخیص است. من عاشق این واقعیت هستم که علیرغم اینکه شانل در عطرهای مردانه خود بسیار موفق است، مانند اکثر برندها تعداد زیادی عطر را منتشر نمی کند، هر عطری که آنها منتشر می کنند بسیار متفکرانه، منحصر به فرد و جاودانه است.

 

من بیش از 40 عطر در کلکسیون خود دارم و هر بار که به این فکر می کنم که آیا باید فقط 5 عطر را تا آخر عمرم حفظ کنم، Bleu De Chanel همیشه برای این لیست بی فکر است. جهنم صادقانه بگویم، اگر مجبور بودم فقط یکی را نگه دارم، احتمالاً همین یکی است.

 

افتتاحیه: 9.5/10

خشک شدن: 9.5/10

منحصر به فرد بودن: 8.5/10 <-- اگر دیگران نمایه رایحه را کپی نمی کردند، بیشتر می شد

تطبیق پذیری: 10/10

ارائه: 10/10 (کلاه مغناطیسی شگفت انگیز)

سیلاژ: 8.7/10

طول عمر: 8.5/10

اسپری: 2-5 بسته به مناسبت

فصل: تمام فصول

مناسبت: امضا، لباس پوشیدن، تمام روز هر روز

 

امتیاز کلی: 9.7/10

امتیاز همسر: 9.2/10