سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 ایده مجلل جشن تولد لوکس 100? تضمین شده برای خیره کردن

این متنی که انجا میزارم ایده هایی عالی برای برگذاری یک جشن تولد لاکچری هستند که در واقع این متن رو برای ارسال یک لینک به یکی از پروژه هام می نویسم که بهتر سئو بشه و متنش رو هم از یک سایت خارجی ترنسلیت گرفتم و اصلا وقتتون رو برای خودندن این مطلب هدر نکنید. 

تم تولد لاکچری هدف این مطلبه و اگر دنبال اطلاعات بدرد بخوری برای گرفتن یک جشن تولد لاکچری هستید، حتما به این لینک مراجعه کنید که من هم خوش حال می کنید با این کارتون ممنون. 

1. La Dolce Vita Super Yacht Surprise - عالی برای زوج ها!

 

شریک زندگی خود را با این ترکیب هوشمندانه از یک عاشقانه صمیمی و یک جمع غافلگیرکننده از خانواده و دوستان شگفت زده کنید. جشن ها را با یک سفر قایق زوج های عاشقانه از بندر سیدنی با یک قایق موتوری سنتی ایتالیایی مانند La Dolce Vita ، ایتالیایی برای "زندگی شیرین" آغاز کنید.

 

درست همانطور که شریک زندگی خود را زیرپوش خود قرار داده اید ، مسیر خود را تغییر دهید و با تمام دوستان و خانواده خود در یک سوپر قایق واقع در بندر سیدنی بنشینید.

 

شریک زندگی شما فکر می کند که آنها فقط یک سفر عاشقانه تولد با قایق را پشت سر می گذارند و با دیدن همه منتظر سوپراخوردی زندگی خود را شگفت زده می کنند!

 

از بقیه جشن ها با سبک و سیاحت در یک منشور قایق تفریحی لوکس سیدنی که برای تحریک میهمانان شما مانند Ghost II یا Seven Star طراحی شده ، لذت ببرید. در اتاق های لوکس از جمله جکوزی ، اسباب بازی های جالب آب و سیستم های سرگرمی پیشرفته ، لذت ببرید. با منوی سفارشی و نصب بالون سفارشی ، سبک و روحیه خود را به سفر دریایی بندر اضافه کنید. یک کلمه - وای!

2. پارتی عمارت در آب نما - برای کسانی که یک مهمانی بزرگ را دوست دارند!

سطح لوکس را به حداکثر برسانید و یک عمارت را برای میزبانی یک مهمانی عمارت در کنار آب به سبک گتسبی استخدام کنید. مهمانان خود را با فواره های شامپاین ، مدل های سوشی ، جت اسکی ، میله های کوکتل و یک نمایش آتش بازی تماشایی خراب کنید. برای یک سورپرایز بزرگ یک ظاهر مشهور را رزرو کنید!

 

برای اطمینان از برآورده شدن هرگونه نیاز مهمانان در هنگام لذت بردن از سرگرمی های کلاس جهانی که از صحنه ای که به طور چشمگیری از استخر معلق است انجام می شود ، کارمندان منتظر لبخندهای مدل مهمانی را استخدام کنید.

 

برای ایده های مهم جشن تولد 30 سالگی لوکس به یاد ماندنی (یا هر سنی برای این موضوع!) که خانواده و دوستانتان سالها درباره آن صحبت خواهند کرد ، این یک انتخاب عالی است!

3. مهمانی مثل رئیس جمهور - از چیزهای ریز زندگی لذت ببرید!

جشن های تولد "سبک جیمز باند" را با یک هلی کوپتر هیجان انگیز از آسمان دیدنی سیدنی شروع کنید و قبل از فرود در هلی پد هتل 5 * شهری برای قسمت 2 تعجب تولد ، شروع کنید!

 

ورود به یک مجموعه لوکس ریاست جمهوری که با نمایشگرهای گل و شامپاین های تماشایی غرق شده است! امتیاز اضافی براونی برای ارائه کت و شلوار / لباس یا قطعه جواهرات از طراح مورد علاقه شما عزیزان!

 

هنگامی که همه شما را سرخوش و آماده مهمانی کردید ، به یک مهمانی خصوصی با یک کوکتل غافلگیر کننده با چشم اندازهای گسترده در سراسر سیدنی راه پیدا کنید.

 

اتاق بندرگاه بین قاره ای یکی از موارد مورد علاقه ما برای چشم اندازهای دیدنی و انحصاری است. قبل از بازنشستگی در لوکس در مجموعه خود برای عصرانه ، از یک کابین شبانه در سالن باشگاه های اجرایی هتل با دوستان و خانواده لذت ببرید. این باید یکی از بهترین ایده های مجلل لوکس باشد ، به سادگی برای ایده های مهمانی تولد 40/50/60 مناسب است.

4. مهمانی جزیره خصوصی - احساس حرکات گرمسیری کنید!

آیا می خواهید جزیره خصوصی خود را برای مهمانی نهایی در لیست A تصاحب کنید؟ ممکن است برای تصاحب مکان کامل در جزیره سیدنی ، یک باشگاه شناور ساحلی در بندر سیدنی با خدمه حرفه ای و ناوگان قایق های حسن نیت ، سوار بر امواج باشید.

 

یا اگر بودجه هیچ مشکلی نیست ، با یک جت شخصی به یک مهمانی گرمسیری و لوکس به جزیره هایمن یا همیلتون بروید. هر یک از جزایر مجلل طیف وسیعی از مکانهای عملکرد شگفت انگیز را ارائه می دهند ، همه در قلب جزایر Great Barrier Reef و Whitsunday واقع شده اند ، ایده آل برای یک جشن فوق العاده انحصاری با چشم اندازهای الهی و فاکتور بی پایان!

5. بالون هوای گرم و عقب نشینی سلامتی - استراحت ، آرامش و اتصال

هنگامی که شما و عزیزانتان در بالای تاکستان های سرسبز کشور و در یک بالون سواری شناور می شنوید ، استرس ها ذوب می شوند و به دنبال آن یک مکان تفریحی لوکس در کشور شراب است.

 

یکی از انتخاب های OzParty مورد علاقه ما برای اقامت راحت ، Tower Lodge در Hunter Valley است ، یک ملک خصوصی تحت تأثیر اسپانیا و خیره کننده بصری در میان تاکستان ها ، محل اقامت لوکس Hunter Valley را ارائه می دهد.

 

کل املاک را منحصراً برای مهمانی خود استخدام کرده و با استفاده از استخر گرم شده در فضای باز ، سونا و حمام آبگرم دو نفره عمیق در هر 10 اتاق جذاب که در همه اتاقها از اشیاques عتیقه ، گنجینه و کالاهای زیبا در اتاقها برخوردار هستند ، به تجملات بی پایان بپردازید. دکوراسیون

 

تجربه را با نشاط بخشیدن به یوگا و جلسات صبحانه هوشیاری شخصی ، یک جایگاه اختصاصی برای صرف ناهار تولد که در آن خانه برگزار می شود ، و یک جلسه سرگرم کننده انگشت بعد از ظهر انگور با یک یا دو علامت چشیدن شراب دره (زمانی که در رم هستید!) شخصی کنید.

 

تولد خود را با طراوت و جوانی دوباره به پایان خواهید رساند!

6. Luxe Picnic and Wine Garden Soiree - جشن در میان طبیعت

به دنبال برگزاری جشن در فضای باز عالی و همچنین راحتی بیشتر برای ماندن در منطقه شهر ، یک تفرجگاه عالی برای پیک نیک و باغ شراب را در یک پارک محلی یا باغ های گیاهان در نظر بگیرید.

 

با برنامه ریز رویداد خود برای استخدام منطقه ای به انتخاب خود در هر یک از پارک های سیدنی / ملبورن همکاری کنید. مهمانان از طیف وسیعی از غذاهای لوکس پیک نیک مانند بشقاب های تازه ضد پاستو و تخته های طعم خوشمزه که توسط کارکنان حرفه ای انتظار ارائه می شود و با انتخاب افسانه ای از شراب ها ، لذت می برند.

 

محل پیک نیک پاپ آپ شما متناسب با سبک شخصی شما با دکوراسیون شیک و بوش شامل فرش و بالشتک های پراکنده سفارشی می شود. برای داشتن آرامش خاطر ، استخدام خیمه یا چادر خیمه شب بازی برای تهیه پشتیبان از آب و هوای مرطوب را در نظر بگیرید.

7. مهمانی جشنواره آبشارهای گرم آب گرم - موسیقی ، هنر ، چراغ و رنگ!

با جشنواره کوچک تولد خود در مورنینگ شبه جزیره موسیقی ، هنر ، چراغ و رنگ Coachella را کانال کنید!

 

ابتدا با مهمانان خود در آب های شفابخش چشمه های آب شبه جزیره ، جایی که آب های معدنی طبیعی حرارتی به استخرهای روباز و حمام خصوصی می ریزند ، لذت ببرید. با چند روش درمان جوش در آبگرم محل ، از جمله ماساژ ، صورت ، گل و لای و نمک و درمان های باستانی سنگ جلا استفاده کنید.

 

سپس برای یک تجربه پر زرق و برق جشنواره جشن تولد ، به یک دهکده جذاب و جذاب واقع در تپه های سرسبز نورد صبح امروز بروید ، که در چادرهای زنگ دار شیک و تزئین شده با وسایل مخمل خواب دار میزبانی می شود. گروههای موسیقی زنده ، کامیون های غذا ، کاروان کولی و جشنواره سواری را برای تجربه نهایی جشنواره اضافه کنید!

منبع: 

https://ozpartyevents.com/ozparty-blog/9-luxury-birthday-party-ideas-100-guaranteed-to-dazzle