سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ادکلن های مردانه معروف

ادکلن معروف مردانه

سلام و سلام این بار قصد دارم بهترین ادکلن های مردانه دنیا رو بهتون معرفی کنم که اگر دوست داشتید یه کاروی بدون ریسک و با کلاس برای همسرتون تهیه کنید، خیالتون راحت باشه و همچنین یه فروشگاه اینترنتی معتبر که تضمین اصالت محصولاتش رو میده رو بشناسید و از خونه یه ادکلن اورجینال معروف رو به همسر، پدر یا دوستتون هدیه بدید. 

ادکلن های معروف مردانه رو میتونید از این لینک ببینید. با سرچ توی همین سایت هم میتونید ادکلن مد نظرتون رو بعد از مطالعه در بارش خرید کنید.

خب بریم شروع کنیم به معرفی اولین ادکلن!

1. Sauvage by Chrisitan Dior Eau de Toilette Spray

وقتی نوبت به کریسیتان دیور می رسد ، فقط می توانید عطر و بویی با کیفیت را داشته باشید که برای یک شب بیرون و یک روز کار در دفتر عالی باشد. تفاوت چشمگیری در این عطر وجود دارد. می بینید که حاوی 5-9? روغن عطر است به این معنی که ماندگاری بیشتری خواهد داشت و بوی شدیدتری در طول روز خواهد داشت. این عطر شامل رایحه های تازه و برتر عطر و طعم ترنج کالابریا است که از عنبر گرانبها تهیه شده و رد درخت آن است. این عطر غنی و در عین حال آرام بخش است.

2. CHRISTIAN DIOR Homme Parfum Spray

این عطر عالی دیگر از Dior است؛ این یک ادکلن عطر است که به این معنی است که حاوی 8-14? روغن عطر است. این بوی شدیدتری به آن می بخشد و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. این عطر با کیفیت عالی است. نت پایه از چرم آکورد تشکیل شده و نت قلب سری لانکا صندل است. این عطری است عطر و طعم کلاسیک برای مردی که نمی ترسد از نظر بوی خوب خود را برجسته کند. این در یک بطری درجه یک وجود دارد که به خوبی طراحی شده و حمل آن آسان است.

3. ادکلن Abercrombie & Fitch Fierce

اگر به دنبال رایحه ای کلاسیک هستید که در مقایسه با بقیه متفاوت باشد ، این ادکلن برای شماست. عطری است چوبی و معطر برای آقایان. Fierce توسط کریستف لاودامیل و برونو جووانوویچ ایجاد شد. آنها قصد داشتند چیزی متفاوت اما خارق العاده ایجاد کنند. برای نت های میانی ، دانه های کوچک ، هل ، لیمو ، پرتقال و صنوبر برای نت های بالایی از گل رز و سوسن سازگار است و در آخر ، نت های پایه مشک ، خزه بلوط ، وتیور و گل رز برزیلی هستند.

4. اسپری ادو تویلت Versace Eros

ورساچه به دلیل ساخت برخی از بهترین عطرهای جهان شناخته شده است. این فقط یکی دیگر از آن ادکلن های عالی است. حجم روغن عطر از 5 تا 9 درصد است. این بوی غنی را به شما می دهد که حتی پس از شستن لباس های شسته شده نیز روزها ماندگار خواهد بود. نت های بالایی از نعناع ، سیب سبز و لیمو ایتالیایی تشکیل شده اند. یادداشت های قلب آمبروکسان ونزوئلا و شمعدانی است. و نتهای پایه وانیل ، خزه بلوط و سرو اطلس و وتیور است. این مناسب برای هر مناسبت است.

5. Dolce Gabbana The One ادو پرفیوم

این عطر عالی است که حاوی پایه ای غنی از تنباکو شدید ، یادداشت های آمبری نفس گیر و چوب سرو گرم است که تصویری عمیق و ماندگار ایجاد می کند. نت های قلب از نت های گرم و تند زنجبیل و هل همراه با شکوفه نارنجی جذاب و شیرین تشکیل شده است که مردانگی آنها را فریب می دهد. سرانجام ، نت های برتر عبارتند از گریپ فروت ، گشنیز و ریحان ، که علامت Spicy Oriental عطر را نشان می دهد. این برای انواع پوست توصیه می شود و می توانید آن را در هر موقعیتی بپوشید.

6. اسپری ادو تویلت L’homme By Yves Saint Laurent

این عطر پرطراوت و بی انتها برای آقایانی است که به دنبال ایجاد یک تأثیر ماندگار هستند. نت های بالا مردانه و نفسانی هستند. آلبوم های تازه ترنج کالابری و ازن. این ماده به آرامی به نت های معطر و تند زنجبیل چینی و فلفل سفید در قلب خشک تبدیل می شود. و سرانجام به نت های چوبی سرو ، خزه بلوط ، وتیور از هائیتی و مشک تبدیل می شود. این مناسب برای لباس روزانه است. این عطر همچنین شامل نت های کوچکی از پوست مرکبات ، شکوفه های ریحان ، برگ های بنفشه ، چوب صندل ، عنبر ، وتیور و دانه تونکا است.

7. اسپری ادکلن کرید آونتوس

این عطر کلاسیک است که در هر موقعیتی بوی شما را به بهترین شکل حس می کند. این شامل 8-14? روغن عطر است. این بدان معنی است که ماندگاری بیشتری خواهد داشت و احساس شدیدتری خواهد داشت. Creed Aventus عطری عالی است که ترکیبی از نت ها را در اختیار شما قرار می دهد و بوی تازه ، ادویه ای و مردانه شما را به خود جلب می کند. این یک بطری کاملاً مناسب طراحی شده است که به راحتی قابل حمل است بنابراین می توانید آن را به هرجایی که بروید حمل کنید. این برای هر نوع پوستی توصیه می شود و با لباس شما نیز به خوبی کار خواهد کرد. این لباس شما را دست نخورده نگه می دارد.

8. 1 میلیون جایزه توسط Paco Rabanne برای مردان

این چیزی نیست اگر عطری کاملاً وجوه و هماهنگ نباشد که حاوی یک امضای تأثیرگذار باشد که بیانیه ای ایجاد کند و اثری ماندگار از خود به جای بگذارد. این حاوی چرم های رنگارنگ ، تازه ، ادویه ای و نت هایی جسورانه است که به رایحه ای دوست داشتنی تبدیل می شود. این عطر گلی است که ترکیبی از آکورد دریایی ، هل ، ماندارین ، ترنج ، نارگیله ، تنباکو ، مرم ، پاچولی و دانه تونکا مطلق است. این ترکیب به یک ترکیب مست کننده و قدرتمند تبدیل می شود. وقتی آن را می پوشید ، تازه شروع می شود و سپس به شکل چرم تند تبدیل می شود. این کیمیاگری اغوای کامل را دستگیر می کند. مناسب برای یک شب بیرون رفتن.

9. Tom Ford Noir Extreme برای مردان

این ترکیبی خوش ساخت از نت های تازه و چوبی تام فورد است که احساس شادابی را در شما ایجاد می کند. در حالی که ادو تویلت حاوی 5-9? است ، ادوپرفیوم حاوی بیشتر ، معمولاً 8-14 است. بنابراین ادوپرفیوم ها ماندگاری بیشتری دارند و بوی شدیدتری دارند. این عطر رایحه مشکی شدیدی به شما می بخشد. این برای انواع پوست توصیه می شود و به هیچ یک از لباس های شما آسیب نمی رساند. همچنین ، می توانید آن را به هر مناسبتی بپوشید. بطری به خوبی طراحی شده و به راحتی قابل حمل است بنابراین در سفرهای کاری و تعطیلات نیز بوی خوبی می گیرید.

10. اسپری شرقی تند بوچرون جیپور هوم

مانند رایحه های زیبای جواهرات این برند ، این عطر از BOUCHERON نیز متناسب با شخصیت و سبک شما طراحی شده است. این ترکیبی از نت های ادویه دار و مردانه است. آنها تازه و فریبنده هستند. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که به آرامی نقاط نبض را اسپری کنید ، و شما برای روز مناسب هستید. به دلیل ترکیب غنی نت ها ، بوی آن غنی و شدید است. مدت زمان طولانی حتی پس از شستن لباس ها نیز ادامه خواهد داشت. این برای انواع پوست توصیه می شود و می توانید آن را در هر موقعیتی بپوشید.