سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلو د شنل ادوپرفیوم مردانه Bleu de Chanel رو بیشتر بشناسیم!

 

 شنل یک نام تجاری لوکس فرانسوی است که توسط Coco Chanel     ، که در ابتدا با نام گابریل بونهور شنل شناخته می شد ، در سال 1910 تاسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا ، ساده و نفیسش معروف است. در حقیقت ، در دهه 1940 شنل یکی از برندهایی بود که با موفقیت لباس های زنانه "پیچیده" را به طراحی ساده تر و راحت تر کشانید. ادوپرفیوم  بلو د شنل یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در تمام دوران است. این عطر توسط عطرساز مشهور جک پولژ طراحی شد و در سال 2014توسط کمپانی شنل  روانه بازار گردید و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت .

رایحه ادکلن بلو د شنل

رایحه ای به طور غیر منتظره و غیرقابل انکار جسورانه ، تازه، تمیز ،عمیقاً حسی، چوبی و معطر دارد که  روح مردی را نشان می دهد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند ، مردی که از قراردادها سرپیچی می کند.ادکلن بلو شنل دارای رایحه مردانه دارای آکورد مرکباتی تازه و به دنبال آن رایحه سدر کهربایی است. رایحه ی چوبی همراه  با لوبیای تونکا و وانیل در بلو شنل برای افزایش و تقویت حس شهوت و اغواگری استفاده شده اند و چوب صندل کالدونیای جدید برای عمق بیشتر رایحه ،درنت پایه باز می شود.

  بلو د شنل عطری ماجراجویانه است که نت های ابتکاری را با نت های چوبی کلاسیک ترکیب می کند. عطر چوبی مست کننده و افسونگرآن به طور طبیعی مردانگی را تداعی می کند.مطمئناً اکثر مردان مدرن آن را دوست خواهند داشت وبا استفاده از آن حس هیجان را بیش از قبل حس خواهند کرد و لبریز از انرژی خواهند شد . عطر بلو دشنل دارای رایحه ای قوی و شهوانی است و ماندگاری رایحه آن نیز قابل ذکر است. رایحه عطر اعتیاد آور و بسیار جذاب است.عطر بلو د شنل مردانه از دسته عطرهای خاکی و چوبی با نوع رایحه ی چوبی گرم است .رایحه اولیه ی آن شامل گریپ فروت ، لیمو ، نعناع و فلفل صورتی ؛رایحه میانی شامل زنجبیل ، جوز هندی ، یاسمن و سدر ورایحه پایه حاوی رایحه ی بخور ، وتیور ، سرو ، چوب صندل ، نعناع هندی ، لبدانوم و مشک سفید می باشد. نت های ابتدایی کمی چشم نواز هستند ، در حالی که نت های پایانی به آرامی طعم ملایمی را منتشر می کنند و آن را به یکی از بهترین ادکلن های مردانه تبدیل می کنند. با این حال ، برخی ممکن است شکایت کنند که نت اصلی بسیار قوی است. اما مقاومت در برابر یادداشت پایه با احساس آزادی بی حد و حصر دشوار است!

با توجه به محبوبیت و جذابیت عطر بلودشنل در بین مصرف کنندگان،سود جویان بسیاری همواره به تولید و پخش نمونه تقلبی این عطر در بازار می نمایند ،از این رو فروشگاه اینترنتی عطر الیسا پرفیوم با سال‌ها سابقه در زمینه‌ی فروش عطرهای اورجینال و کسب رضایت مشتری ،با ارائه این مقاله و معرفی مشخصات ادکلن بلو د شنل  اصل شما را در خریدی مطمعن تر یاری می رساند .

بررسی سلفون دور جعبه ادکلن

هر دو نمونه اصل و تقلبی دارای سلفون هستند اما نقاط پلمپ در نمونه اورجینال با دقت و ظرافت حرارت دیده اندومعمولاخطوط پلمپ در نمونه فیک بسیار بی کیفیت در کنار عطر مشاهده می شود .

خطوط بستن سلفون در بالا و پایین جعبه ادکلن اصل باید زاویه 90 درجه داشته باشند و لوگوی شنل در بالا و روی سلفون حک شده است.

بلو شنل فیک

البته تصویر فوق متعلق به ادکلن بلو شنل فیک است که مورد زاویه بستن و لوگورا رعایت کرده است !

بررسی جعبه ادکلن بلوشنل اصل

اولین مطلب توجه به جعبه عطر است که رنگ جعبه معمولا با نمونه اصلی متفاوت است رنگ جعبه نمونه اصل (تصویر سمت راست) مشکی پرنگ تر و با کیفیت تر است  .در بیشتر موارد و نه در همه نمونه های تقلبی وزن عطر متفاوت و کمی پایین تر از نمونه ی اصلیست .وزن یک نمونه فیک بلودشنل با جعبه 397 گرم و وزن نمونه اصلی با جعبه 420 گرم می باشد .

جعبه بلو شنل اصل و فیک

 

توضیحات بیشتر رو میتونید توی لینک زیر ببینید: 

https://elissaperfume.com/2021/11/16/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5-%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D9%84%D9%86-%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%B4%D9%86%D9%84-%D8%A7%D8%B5%D9%84/