سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 ایده جالب برای مهمانی های تابستانی

تم تولد تابستانی

سلام تو این پست می خوام بهتون چند تا تم تولد تابستانی شیک رو معرفی کنم که ایده های نابی برای گرفتن یه جشن با شکوه داشته باشید:

ایده های تم تابستانی

این که آیا شما در حال برنامه ریزی برای یک مهمانی شام تابستانی ، یک مهمانی نامزدی یا یک باربیکیو هستید ، ما شش ایده سرگرم کننده مهمانی با موضوع تابستانی داریم که مناسب فصل است! موضوع تابستانی مورد علاقه خود را در زیر انتخاب کنید ، جزئیات مهمانی را برنامه ریزی کنید و دعوتنامه کامل مهمانی تابستانی را برای مسابقه ارسال کنید.

یک تم تولد تابستانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

در تم تولد تابستانه، باید از رنگ‌های تابستانه استفاده شود.

رنگ‌های تابستانه باید بیانگر حال و هوای تابستان باشند. به عنوان مثال رنگ زرد، می‌تواند بیانگر گرما و حضور پرشکوه خورشید در این فصل باشد. رنگ‌های تابستانه معمولاً ملایم هستند و در هر کدام از آن‌ها، نوع جیغ آن نباید استفاده شود. از دیگر رنگ‌های تابستانی می‌توان به سفید، سبز، بنفش، نارنجی و قرمز اشاره کرد. به عنوان مثال تم اسب تک شاخ به خوبی نمایانگر این رنگ‌هاست و از تم‌های تابستانه محبوب محسوب می‌شود.

 

تم تابستانه باید نمایانگر ویژگی‌های این فصل باشد.

هوای گرم، میوه‌های متنوع و خوشمزه، سرسبزی و… از ویژگی‌های بارز تابستان هستند. یک تم تابستانه باید بیانگر این ویژگی‌های باشد. به عنوان مثال تم تولد دخترانه فروزن، به طور واضح بیانگر فصل زمستان و ویژگی‌های آن نظیر برف و سرماست. از طرفی دیگر تم تولد اسب تک شاخ، با رنگ‌های تابستانی و گرمی که دارد می‌تواند بیانگر مناسبی از فصل تابستان باشد.

 

تم تابستانه باید در مورد تزئینات، متنوع باشد.

در تابستان، تنوع بسیار به چشم می‌آید. هر جا را نگاه کنید رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دیده می‌شود و هر چشم اندازی، به اندازه کافی جذاب است. بنابراین یک تم تابستانه باید این ویژگی تابستان را به خوبی القا کند و استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌تواند این مسئله را به خوبی نشان دهد.

 

در ادامه به ترتیب به معرفی برخی از محبوب‌ترین تم‌های تولد پسرانه و دخترانه می‌پردازیم.

 

1. مهمانی Luau تابستانی

ریشه های سنتی در فرهنگ هاوایی و نشات گرفته از جزایر هاوایی ، مهمانی لوآو یکی از محبوب ترین موضوعات مهمانی شام تابستانی است. آنها راهی عالی برای استفاده بیشتر از فصل تابستان هستند. در حالی که ممکن است مهمانی شما در هنگام غروب آفتاب در جزیره ای در هاوایی نباشد ، مطمئناً می توانید فضا را طوری احساس کنید که همان جا در جزیره بزرگ هستید.

 

وقتی صحبت از تزئین لوآو می شود ، می توانید کمی پیشرفت کنید. برای تزئین مهمانی از میوه هایی مانند آناناس و نارگیل استفاده کنید. حتی می توانید داخل آن را خالی کرده و برای سرو کوکتل یا ماکتل های مورد علاقه هاوایی خود بریزید. برخی دیگر از لمس های مهمانی با موضوع هاوایی و لوآو که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از: مشعل های تیکی ، دامن هولا ، چادر ، چیدمان گل های گرمسیری و علامت آلوها برای استقبال از مهمانان شما.

2. مهمانی باغ فرانسوی تابستانی

یکی از ایده های جشن تابستانی مورد علاقه ما برای بزرگسالان ، مهمانی باغ فرانسوی است. برای استقبال کامل از یک جشن مهمانی در باغ ، باید مطمئن باشید که انواع شراب ها و غذاهای سبک ، غذاهای خوشمزه و البته یک دسته گل زیبا در طول مهمانی را شامل می شود.

 

انتخاب شراب برای سرو

 

در حالی که گلها ممکن است برجسته مهمانی باشند ، جزئیات غذا و نوشیدنی برای ایجاد فضای باغ پاریسی نیز کلیدی است. وقتی نوبت به انتخاب شراب برای رویداد شما می رسد ، در نظر داشته باشید که منتخبی از شراب و گل رز سفید فرانسه را سرو کنید. این امر نه تنها تم رویداد را به زیبایی با رنگ آمیزی ترکیب می کند ، بلکه باعث می شود تا یک ظهر تابستانی عالی برای شما به ارمغان بیاورد. شما حتی می توانید تکه های یخ گل رز را برای لمس گل تهیه کنید که باعث می شود شراب در یک روز گرم تابستان گرم نشود.

 

گاز گرفتن فرانسوی

 

در مورد غذا ، انتخاب کروسان ، میوه های فصلی تازه یا تخته پنیر با باگت فرانسوی را در نظر بگیرید. این نوشیدنی ها کاملاً با شراب ترکیب می شوند و وقتی روی میز احاطه شده با چیدمان گل قرار بگیرند ، زیبا به نظر می رسند.

 

طراحی باغ خود

 

وقتی تصمیم می گیرید چه گلهایی را در مهمانی باغ فرانسوی خود بگنجانید ، به رنگ بندی روشن و تابستانی پایبند باشید. رنگهای صورتی روشن ، بنفش و رنگهای کرم به خوبی با هم ترکیب شده و کار با آنها بسیار آسان است. عنبیه گل ملی فرانسه است و در سراسر کشور از بالکن گرفته تا پارک ها یافت می شود. این باعث می شود که یک گل عالی شامل انواع مختلف رنگ شود.

 

با خیال راحت می توانید قطعات مرکزی ، گلدسته و هر نمایش دیگری از این گلها را برای پذیرایی از تم باغ فرانسوی تهیه کنید. حتی می توانید با کمی سبزه بازی کنید.

3. مهمانی ساحلی تابستانی

چرا می توانید به ساحل بروید وقتی می توانید آن را با دعوت نامه های مهمانی ساحل برای خود بیاورید؟ با شروع فصل تابستان ، شما خورشید دارید. در حال حاضر ، تنها چیزی که به آن نیاز دارید لمس کلیدی است تا بتوانید مهمانی خود را مانند یک روز در ساحل سرگرم کننده و آرامش بخش کنید.

 

یک راه سرگرم کننده برای ترکیب جزئیات یک مهمانی با موضوع ساحل شامل دکوراسیون متناسب با محیط مانند صدف های دریایی ، قسمت های مرکزی ماسه و ترکیبی از رنگ های خنثی و آبی در طول مراسم است.

 

غذا و نوشیدنی BBQ مهمانی ساحلی

 

وقتی صحبت از برنامه ریزی غذا برای یک مهمانی با موضوع ساحل می شود ، کباب کردن یک ایده عالی است. از همبرگر و مرغ کبابی گرفته تا سبزیجات فصلی در کنار سالاد ترد تابستانی ، نمی توانید با یک باربیکیو تابستانی که به همان اندازه خوشمزه و سرو آن آسان است اشتباه کنید.

 

در مورد غذاهای خوش طعم بزرگسالان ، در اینجا لیستی از کوکتل های مهمانی مورد علاقه ما با موضوع ساحل آمده است:

 

- کوکتل غروب مالیبو

 

- پانچ ساحل جنوبی

 

- آب نبات گرمسیری در آناناس

 

هر کدام از نوشیدنی هایی را که برای سرو غذا انتخاب می کنید ، حتما مقداری میوه تازه به آن اضافه کنید و روی آن را با چتر نوشیدنی قرار دهید تا موضوع را اجرا کنید!

5. مهمانی پیک نیک در تابستان

برنامه ریزی برای یک مهمانی پیک نیک یک گردهمایی بزرگ در فضای باز برای گردهم آوردن دوستان و عزیزان است ، و اتفاقاً یکی از ساده ترین مهمانی هایی است که می توان برنامه ریزی کرد. در واقع ، جدا از یک سبد پیک نیک و یک پتو بزرگ یا روکش شطرنجی قرمز و سفید ، اکثر موادی که برای این مهمانی در فضای باز نیاز دارید را می توان به راحتی کنار هم چید.

 

برای یک مهمانی پیک نیک تابستانی ، مهمترین جنبه ، جدا از غذا ، صندلی است. لایه بندی چند پتو و اضافه کردن بالش در فضای باز برای راحتی بیشتر برای شما و مهمانان خود را در نظر بگیرید. هنگامی که چیدمان صندلی را تنظیم کردید ، تنها چیزی که نیاز دارید کارد و چنگال ، دستمال سفره و ظروف آشامیدنی است که با موضوع رویداد شما مطابقت داشته باشد. اگر به دنبال برپایی یک مهمانی سنتی با موضوع پیک نیک هستید ، می توانید از یک ست استاندارد سفید رنگ استفاده کنید. در غیر این صورت ، با خیال راحت با رنگ ظروف غذا و ظروف آشامیدنی و همچنین دعوت از پیک نیک که برای پیک نیک خود استفاده می کنید خلاق باشید.

 

وقتی صحبت از غذای پیک نیک به میان می آید ، نمی توانید با میوه های تازه ، سبزیجات و ساندویچ های دست ساز در کنار لیموناد تازه فشرده اشتباه کنید. با این حال ، یک جشن پیک نیک نیز فرصتی عالی برای لذت بردن از یک تفریح ??با مهمانان است. نه تنها برگزاری یک پیک نیک potluck روند برنامه ریزی را برای شما بسیار ساده تر می کند ، بلکه می توانید از طیف وسیعی از غذاهای مورد علاقه همه نیز لذت ببرید. ما دعوت های پیک نیک زیادی برای شروع شما داریم.

https://www.paperlesspost.com/blog/fun-summer-party-themes/