سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 مورد از بهترین ادکلن های زنانه دیور

ادکلن های زنانه دیور

سلام دوستای عزیزم احتمالا لازم باشه که در کنار صورتی زیبا همواره بوی خوبی هم از ما به مشام دوستان، همکاران و اطرافیانمون برسه؛ احتمالا که قطعا خوبه و برای کسی که به خودش اهمیت میده لازمه!

تو این مطلب از بلاگ زیبایی 20 فیس دوست دارم در مورد یکی از بهترین برند های عطر برای خانم ها مطلبی رو برای شما منتظر کنم و برگزینه ترین محصولات این برند رو هم با هم بشناسیم. 

پس اگر شما هم علاقه مند به موضوعات زیبایی هستید، این مطلب هم اگر بخونید، در ضمن اینکه زمان خیلی کمی از شما میگیره، میتونه کارآمدی خوبی هم برای شما هم تو اطلاعاتتون و هم تو انتخابتون داشته باشه. 

بهترین ادکلن های زنانه دیور 

برند دیور یکی از الهام بخش ترین و حرفه ای ترین برند های عطر و ادکلن در دنیا شناخته میشه و از اون جایی که این برند لوکس در تمام محصولاتش از جمله لباس، کیف، لوازم آرایش و ... از موفق ترین برند های دنیا حداقل برای محصولات زنانه به حساب میاد، لازمه که نگاه خاص ترین به ادکلن های این برند داشته باشیم. 

قبل از شروع معرفی می خوام به شما پیشنهاد کنم برای اینکه تمام محصولات این برند رو با قیمت روز ببینید، برید به ادکلن های دیور و هم برای خودتون و هم همسرتون، میتونید اینجا با خیالی مطمئن ادکلن اصلی بخرید. 

1.ادکلن زنانه J’adore Christian Dior

در خرما بوی ارکیده بکشید - آرامش بخش و دلپذیر! این عطر شامل رایحه ای احساسی حاوی گل ارکیده ، گل رز ، مشک شاه توت و بنفشه است. بیشترین توصیه در هنگام رفتن به جلسه یا قرار ملاقات با کسی. رایحه فقط روحیه شما را بالا می برد و بالون سطح استرس را می ترکد. بنابراین ، شما می توانید هرکسی را با عطر Dior خود بسازید.

2. ادکلن زنانه Dior J’adore Toilette Spray

رایحه ای تازه و درخشان که روح شما را در تمام طول روز روشن نگه می دارد. ترکیب این عطر مانند نوری است که می درخشد ، و پرتوی از امید را پخش می کند. این عطر از گل های خارق العاده ساخته شده و از کیفیت جذاب و درخشان برخوردار است که مورد پسند همه قرار گرفته است. با اسپری Dior J’adore Toilette بوی گل دهید و تمام روز را بدرخشید.

3. ادکلن زنانه Christian Dior Absolutely Blooming

رایحه عجیب و غریب گل باعث می شود که بارها و بارها از آن استفاده کنید. شما به این عطر مقاومت ناپذیر معتاد شده و هرجایی که بخواهید آن را می پوشید. این عطر نه تنها با روحیه شما سازگار است بلکه دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد. این هدیه ای گلدار و هماهنگ برای زنی است که عاشق زندگی است و تمایل دارد از آن نهایت لذت را ببرد.

4. ادکلن زنانه Miss Dior

مظهر بهار ، این عطر یکی از عطرهای منحصر به فرد همه است. خانم دیور عطری است که خانم ها مطمئناً آن را دوست خواهند داشت. رایحه مشک سفید مخملی آرام آرام به حالت حسی درآمده و باعث می شود که یک خرما یا یک عصر خاص تر شود. بنابراین ، با این رایحه بر روی مرد خود غلت بزنید و او را به دام خود بیندازید.

5. ادکلن زنانه Dior Addict

Dior Addict Eau de Parfum نت های تازه و فریبنده رایگان را آزاد می کند که برگ ماندارین را با شکوفه پرتقال تونس مخلوط می کند. بوی عطر مانند گل هایی است که با حس نرم احساس گرایی شکوفا می شوند. پایه در گرمای عمیق و ظریف بوربن وانیل آزاد می شود. دنباله ای نرم و وسوسه انگیز که با نور آغشته شده است.

6. ادکلن زنانه Hypnotic Poison

همین چند مورد منتشر شده است ، با این وجود قلب های زیادی را به خود جلب کرده است! عطر یاس ، زردآلو ، آلو ، توبروز و دانه های گیاه قرمزه وقتی با بادام ، چوب صندل و وانیل مخلوط می شوند ، پایه قدرتمندی به اندازه یک زن مستقل را ایجاد می کنند. بنابراین ، همه زنان مستقل خارج از کشور ، آیا شما آماده هستید که مسئولیت جهان را بر عهده بگیرید؟ با Hypnotic Poison طرف زنانه خود را بیرون بیاورید.

7. ادکلن زنانه Dior J’adore Parfum Roller

غلتکی که هرجا بخواهید با شما همراه است. در هر مسافرتی نمی توانید در مقابل گرفتن این غلتک مروارید مقاومت کنید. این عطر زنانه ملایم و در عین حال معطر است که جادو را در هوا پخش می کند. عطر غلتکی به راحتی قابل استفاده است و روی مچ دست و گردن شما غلتیده و بوی گل می دهد. بطری مسافرتی جدید همان چیزی است که هر زنی در سراسر جهان سفر می کند.

8. ادکلن زنانه Dior Joy Eau Parfum Intense

هنگامی که چوب صندل با ترکیب انفجاری گل ها ترکیب می شود ، عطر شدید Dior Joy ساخته می شود. Dior joy برای خانم ها از آنجایی که از مواد طبیعی ساخته می شود دارای خصوصیات استثنایی است. چندین عطر گل در این عطر ، آن را به یک آتش بازی گل تبدیل کرده است.

9. ادکلن زنانه دیور Dune

Dune از مدت ها قبل بهترین عطر است ، اما هنوز هم بر بسیاری از قلب ها حاکم است. دلیل ماندگاری آن بسیار خوب است ، به همین دلیل است که هنوز هم یکی از بهترین عطرهای Dior در لیست بهترین ها است. عطر هرجایی که بروید کار می کند. خواه آن را در مهمانی بپوشید یا در جلسه ای در دفتر. شما قتل خواهید کرد! بوی وانیل ، کهربا و چوب صندل چنان بوی زیبایی می دهد که نمی توانید در برابر پوشیدن آن مقاومت کنید.

10. ادکلن زنانه دیور J’adore Eau de Parfum

J’adore محبوب ترین عطرهای Dior است. این عطر هنوز رتبه 1 را در لیست عطرهای برتر فرانسوی دارد. عطر گل برای یک روز جدید یا یک پیک نیک عالی است. خوب ، چرا همانطور که خالق گفت ، مانند بوی گلی که وجود ندارد ، نیست. این عطر در بیشتر کمد لباس زنانه موجود است. با رایحه گل بکشید و لحظه را متعادل کنید.

نحوه انتخاب عطر Dior: راهنمای خرید

برای انتخاب یک عطر جدید ، باید تنظیمات خود را بدانید. آیا شما شخصی هستید که عاشق گل و خرما عاشقانه هستید؟ یا شخصی عاشق کلاسیک ها؟ از تمام عطرهای زنانه Dior واقعاً قدردانی می شود زیرا این عطر به شما کمک می کند شکلی از بیان خانم باشد. بنابراین ، خرید عطری که مکمل زندگی شما باشد بهترین خواهد بود.

 

عطری که شما را به آرامش می رساند و سعادت است ، عطری است که باید انتخاب کنید. با این حال ، موارد ذکر شده مواردی هستند که نمی توانید در برابر خرید مقاومت کنید. ما امیدواریم که این لیست به شما کمک کرده باشد تا عطر مناسب برای یک مناسبت مناسب را پیدا کنید.