سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن رالف لورن پولو آبی برای شوهرم بخرم؟

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه توی این مطلب میخوام یه عطر جذاب مردانه رو بهتون معرفی کنم خوراکه کادو خریدن برای همسر های جذابتون هستش. 

تو این مطلب میخوایم ادکلن مردانه رالف  لورن پولو آبی رو بررسی کنیم و نظرات رو در خصوص این عطر مطالعه کنیم ببینیم که چقدر طرفدار داره و آیا خوبه که این عطر رو بخریم یا بریم سراغ گزینه های دیگه!؟

بریم واسه مطالعه نظرات...

نظر اول در مورد ادکلن مردانه رالف لورن پولو آبی ادوپرفیوم

من اصلا این عطر "ژل دوش" را پیدا نمی کنم. شاید باور کنید که من دیوانه هستم، اما من واقعا فکر می کنم که این عطر یک کلاس خالص و حتی لوکس است. بوی بسیار تند، تازه، بسیار عمیق می دهد. همین عمق بود که باعث شد عاشقش بشم. من تقریباً 8 بطری Polo Blue EDT داشتم اما این یک تجربه جدید است، من یک بطری کوچک خریدم و آنقدر از آن خوشم آمد که بلافاصله یک الاغ بزرگ 6.7 اونس خریدم. بطری (هر چند بطری غول پیکر به نوعی ارزان به نظر می رسد، درپوش آن پلاستیکی است و مانند Polo Red Extreme در جای خود قرار نمی گیرد، بنابراین حتی به گرفتن آن توسط درپوش فکر نکنید).

 

من دائماً به ژاپن سفر می کنم و این عطر مدام مرا به یاد نوار توکیو در ریتز کارلتون در توکیو می اندازد، زیرا دقیقاً در این زمان که در ذهنم ثبت شد آن را می پوشیدم... تصویر آن، طبقه 45، 11: ساعت 00 بعد از ظهر (شب های اکتبر در ژاپن خنک است، در آن زمان پاییز بود)، موسیقی کلاسیک بار انحطاط پخش می شود، همه به تنهایی به افق نگاه می کنم در حالی که بوی این عطر عالی را می گیرم... یادم نمی آید که یک ویسکی می خوردم یا نه تمیز یا این کوکتل خاص که با بوربون و ورموت شیرین درست می شود، اما عالی بود. عالیه.

 

باور کنید یا نه، من عاشق استفاده از این عطر در شب هستم. تابستان یا زمستان، اما در شب می درخشد.

 

کلاس خالص. هیچ چیز دیگر.

 

نظر دوم در مورد عطر رالف لورن پولو آبی

پولو بلو سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته است. وقتی EDP منتشر شد، بسیار هیجان زده شدم. قطعاً DNA آبی دارد اما کمی شیرین تر و کمی بالغ تر است. اینجا درست در کوچه من است، زیرا اکنون کمی بزرگتر شده ام و نسخه اصلی حال و هوای جوان تری دارد. من این را با Acqua Di Gio مقایسه می کنم، اما بدون نت ترشی که دوست ندارم (همچنین Perry Ellis 360 Red). DNA آبی نیز بسیار جذاب است. با این عطر به هیچ کس توهین نخواهید کرد. اجرا بهتر از نسخه اصلی است اما نه "جانور" که برای من عالی است. این برای سالهای آینده در چرخش من خواهد بود. این عطر تازه، مردانه، صاف، شیرین و پیچیده تر از عطر معمولی «آبی» شماست.

 

عملکرد و طول عمر متوسط ??است

سیلو متوسط ??است.

 

نظر سوم در مورد عطر مردانه رالف لورن پولو آبی

 

خیار، به رغم یادداشت های EDP، چیزهای دیگری را نشان می دهد - به زیبایی با جیر عالی همراه است. بسیار روان و ناخودآگاه، مانند یک پروژه طراح خوب. یک رایحه شکننده یا لطیف به این معنا که نبرد معطر را با هر چیزی قوی‌تر از دست می‌دهد - یک اتومایزر محیطی یا این چوب‌های معطر حمام برای ربودن نسیم کافی است، بنابراین باید بدون رقابت معطر باشید تا از آن در تمام وسعت لذت ببرید. البته سمپاشی زیاد و بدون ترس از خوشحالی - در این شرایط عالی این تقدیس می شود. نت های بوی طبیعی و کیفیت نتیجه ارائه شده آن را تقریباً شبیه یک پروژه طاقچه می کند. عملکرد بسیار پایین تر از حد متوسط من این را یکی از نمونه‌های آفیس اصلی طراحان می‌دانم.

نظر چهارم در مورد Ralph Lauren Polo Blue Eau de Parfum

ادو پرفیوم پولو بلو از چرم آبزی است. این فرمول به عنوان یک نسخه کاملتر و پیچیده تر از پولو آبی اصلی وجود دارد.

 

پس از برداشت اولیه، نمی‌توانستم به تمام مدت زمانی که ظاهراً برای این عطر گذشته است فکر نکنم. پیچیدگی خوبی در نت‌ها وجود داشت، با یک آبشار عالی بین آنها، که مانند امواج آبی تیره به من می‌تابید، که می‌توان آن را در اعماق اقیانوس دید.

 

این عطر با رایحه ای گرم و ملایم آبی، در بالای جوهر مجلل جیر، با رایحه های عمیق روح انگیز که از اعماق بیرون می آید، باز شد. تیره، سبز، محرک، و پیچیده. آنها تاج زیبای آبزیان گرم و جیر شیرین را با نشانی که مظهر کلاس است تاج گذاری کردند.

 

آن دسته اول واقعاً چیز دیدنی بود. به نظر نمی رسد که دسته های جدید دیگر هیچ یک از این ویژگی ها را منعکس نمی کنند. به نظر می رسد که عطرهای عمیق روح بخش به جای مواد مصنوعی صاف مدرن جایگزین شده اند، که به دنبال شیرین کردن عطر بسیار زیاد است، به طوری که برای جمعیت جوان تر جذاب تر است. من به همین نکته برای Polo Red نیز توجه کرده ام.

 

من به سختی نسخه جدید را ارزش خرید پیدا می کنم، اما نسخه اول کاملاً گوهر بود. با این حال، هر دو تقریباً هیچ چیز با سلف خود ندارند، و رنگ وحشتناک آن که من آن را مخلوق مرداب سیاه دوبله کرده ام. که به نظر می رسد از اعماق عطر می پرد و بینی شما را به چنگ می کشد.

 

Eau de Parfum Polo Blue چیزی از یک شاهکار نیست. بی نهایت شایسته عنوان Parfum. من کاملاً عاشق روشی هستم که رطوبت را تحسین می کند، و هر بار که آن را می پوشم، من را به یک اودیسه می برد. الهی و اخروی. در مورد دسته های جدید اطلاعی ندارم، اما دسته اول جادوی خالص برای عاشقانه های فانتزی بود.

 

منبع برای خرید این عطر: 

https://elissaperfume.com/product/ralph-lauren-polo-blue-eau-de-parfum/