سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 10 تا بهترین جراحان زیبایی بینی در ایران

سلام دوستان و همراحان گرامی امروز در 20 فیس میخوایم 10 مورد از بهترین جراحان زیبایی بینی در ایران رو خدمتتون معرفی کنیم که تو شهر های تهران شیراز و مشهد حضور دارند و اگر به دنبال حرفه ای ترین جراح برای عمل بینی خودتون هستید و عجله هم برای این کار ندارید، احتمالا به دردتون بخوره: 

دوستای عزیز منبع این مطلب: Top 20 rhinoplasty surgeons in Iran

1. جراح بینی دکتر شاهین شمس

دکتر شاهین شمس به عنوان یکی از 5 جراح زیبایی بینی در ایران ، تهران استادیار دانشگاه شهید بهشتی و متخصص جراحی فک و صورت است. وی هم اکنون در بیمارستان عرفان و مرکز جراحی محدود سعادت آباد کار می کند. وی علاوه بر جراحی زیبایی بینی ، خدمات زیبایی دیگری مانند جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) ، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی) ، جراحی فک ، صورت ، پروتز (چانه ، گونه ، لب) ، تزریق ژل و تزریق بوتاکس را نیز انجام می دهد.

2. جراح بینی دکتر علیرضا قدسی زاد

دکتر علیرضا قدسی زاد همچنین یکی از 5 جراح زیبایی بینی در ایران ، تهران است که متخصص گوش ، بینی و گلو است. وی با بیش از 25 سال تجربه در جراحی زیبایی بینی و بیش از 10000 عمل جراحی موفق ، محبوبیت زیادی کسب کرده است. وی همچنین عضوی فعال و برجسته در انجمن متخصصان گوش و حلق و بینی در ایران و همچنین اروپا و ایالات متحده است. وی علاوه بر جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی) ، تزریق ژل و بوتاکس را نیز انجام می دهد.

3. جراح بینی دکتر حامد عباسی

دکتر حامد عباسی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن است که حدود 15 سال در زمینه جراحی های زیبایی و ترمیمی بینی فعالیت می کند. جراحی پروتز چانه با جراحی زیبایی بینی یا بدون آن ، جراحی لیفت مرکزی لب ، جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی از جراحی های مورد علاقه وی در زمینه جراحی پلاستیک صورت است. وی یکی از جراحان مشهوری است که علاوه بر ایران ، بیمارانی از ایالات متحده ، انگلستان ، هلند ، استرالیا ، کانادا ، آلمان ، روسیه ، قطر ، عراق و دیگران دارد.

4. جراح بینی دکتر علی حقیقیان

دکتر علی حقیقیان متخصص گوش و حلق و بینی و جراح بینی در شیراز است. وی دکترای عمومی و تخصص گوش و حلق و بینی را در دانشگاه شیراز گذراند. وی در سال 2000 در آزمون بورد تخصصی دانشگاه رتبه یک را کسب کرد و تاکنون صدها عمل جراحی موفق انجام داده است.

5. جراح بینی دکتر داریوش ساریخانی

دکتر داریوش ساریخانی متخصص گوش و حلق و بینی و یکی از 5 جراح زیبایی بینی در ایران ، شیراز است که سالانه بیش از 1000 عمل جراحی موفق را در کارنامه خود دارد. پس از دبستان و دبیرستان وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و پس از گذراندن دوره عمومی ، تخصص خود را در رشته گوش و حلق و بینی در همان دانشگاه دریافت کرد. در حال حاضر ، خدماتی که وی ارائه می دهد شامل جراحی زیبایی بینی ، جراحی است. پلک ، زاویه صورت و فک ، محافظ گونه ، جراحی زیبایی گوش ، لیفت صورت و رفع چین و چروک.

6. جراح بینی دکتر وحید عین آبادی

دکتر وحید عین آبادی متخصص گوش و حلق و بینی و یکی از 5 جراح برتر جراحی زیبایی بینی در ایران ، شیراز است. وی دوره های پزشکی عمومی و تخصصی خود را در دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شیراز گذراند. وی همچنین دارای مدرک جراحی پلاستیک از فرانسه است. دکتر عین آبادی تاکنون بیش از 15000 عمل جراحی زیبایی موفق انجام داده است.

7. جراح بینی دکتر ابراهیم حاتمی پور

دکتر ابراهیم حاتمی پور یکی از 5 جراح زیبایی بینی در ایران ، شیراز و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. دکتر حاتمی پور دوره تحصیلات خود را در کانادا به پایان رسانده و در حال حاضر علاوه بر جراحی زیبایی بینی ، روی جراحی های زیبایی پستان و شکم نیز کار می کند.

8. جراح بینی دکتر محمد نعیمی

دکتر محمد نعیمی جراح گوش ، حلق و بینی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است. او یک بورس تحصیلی زیبایی صورت را در دانشگاه میامی در سال 2000 به پایان رساند. دکتر نعیمی یکی از باتجربه ترین جراحان پلاستیک در مشهد در زمینه جراحی زیبایی بینی است که به غیر از ایران بیمارانی از کشورهای دیگر نیز دارد.

9. جراح بینی دکتر مهدی بخشایی

دکتر مهدی بخشایی جراح گوش ، حلق و بینی و متخصص آندوسکوپی بینی و سینوس ها از دانشگاه تهران است. بدون شک وی یکی از 5 جراح زیبایی بینی در ایران ، مشهد است. مهمترین جراحی های انجام شده توسط دکتر بخشایی عبارتند از: جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی پلک ، جراحی زیبایی گوش و جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس ها.

10. جراح بینی دکتر محمدرضا آیتی

دکتر محمدرضا آیتی یک متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص جراحی بینی است که دوره تخصص خود را در یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی ایران به پایان رسانده است. وی بیش از 9500 عمل زیبایی بینی انجام داده و یکی از بهترین جراحان پلاستیک در ایران ، اصفهان است.