سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادکلن ماریا کری فوراور Mariah Carey Forever بخریم؟ نخریم!؟

ماریا کری فوراور ، عطری جاودانه است دقیقا مطابق با روح نهفته در نام عطر.

فور اور به معنی جاودانه نامیست برازنده این عطر زنانه بی نظیر .این عطر که در سپتامبر سال 2009 توسط اولیویه جلوتین خلق شده است، دارای نت های مست کننده نرولی، نیلوفر آبی و سیب بزرگ اسمیت است.

گاردنیا و گل سرخ به عنوان نت های ظریف در این ترکیب سرگرم کننده و بازیگوش ماریا کری عمل می کنند. این عطر را زمانی که به کمی طراوت در برنامه روزانه خود نیاز دارید، استفاده کنید و ماریا کری ثابت می‌کند که الهام‌بخشی می‌تواند از چیزی به سادگی رایحه‌ای دوست‌داشتنی ناشی شود.با استفاده از ماریا کری دربی به سوی باغ گلی جاودانه می گشایید .این ادکلن با رایحه ی خود برایتان جاودانگی در میان جمع را به ارمغان می آورد و یا به بیانی دیگر با رایحه ی جاودانه خود یاد شما را همیشه زنده نگه می دارد.

ماریا کری، عطری گلی ،خنک و شیرین است که زنانه و جذاب می باشد. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی سیب گرنی اسمیت، نیلوفر آبی و نرولی و نت های میانی حاوی گاردنیا، گل برف،گل مریم است. نت های پایه از رایحه  مشک سفید، چوب صندل و نعناع هندی تشکیل شده است.

تم و ترکیب اصلی آن بیانگر لحظات شادی ماریا کری است. ماریا کری خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر آمریکایی است. او به دلیل گستره ی آوازی پنج اکتاوی، سبک آواز ملیزماتیک و گستره صوتی سوت ثبت شده‌اش مشهور است و از او به عنوان «بزرگ‌ترین آوازخوان» و «ملکه کریسمس» یاد می‌شود. عروسی او، یک آلبوم جدید از ابتدای سپتامبر(او دارای بالاترین گواهینامه هنرمند زن در ایالات متحده است، با 68.5 میلیون واحد فروش آلبوم تایید شده که او را با باربارا استرایسند هم سطح می کند. او در سال 2008 توسط رولینگ استون به عنوان 79مین بزرگترین خواننده تاریخ شناخته شد) و یک فیلم جدید از نوامبر 2009(بازی او در فیلم گرانبها در سال 2009 برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز شد) مطمئناً انگیزه بزرگی برای شادی و خلق و خوی خوب است.

 

 این عطر همانند یک قطعه ی موسیقی احساسی ،دلپذیر و روح نواز است و رایحه ای گلی مدرن و مجلل آن که با نرولی، نیلوفر آبی و سیب سبز آغاز می شود. نت های معصوم و خالص با آکوردهایی از گل سرخ و گاردنیا در قلب و نت میانی تکمیل کننده رایحه ی عطر است، در حالی که رایحه ی پایه از مشک سفید حسی و چوب عجیب و غریب تشکیل شده است. خالق ماریا کری فور اور، اولیویه جلوتین با ترکیب نت‌های گل‌های سفید در این عطر،  زنانگی و زرق و برق حسی را خلق کرده است ...

بطری این عطربه سبک آرت دکو و بسیار لوکس طراحی شده است که از کریستال با گردن بطری طلایی ساخته شده است که نام آن بر روی آن حک شده است. جعبه عطر به رنگ صورتی با لبه طلایی طراحی شده است. فوراور به صورت 30، 50 و 100 میلی‌لیتر EDP، و همچنین 15 میلی‌لیتر عطر خالص و 200 میلی‌لیتر لوسیون بدن در دسترس است.

ادکلن ماریا کری با طبع خنک و رایحه ی ملایم ،لطیف و دلنشین برای فصول گرم سال مانند بهار و تابستان مناسب می باشد.همچنین بهتر است در طول روز و در محافل روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم این مقاله شما را با عطرماریا کری فور اور بیشتر آشنا کرده باشد .به زودی با مقاله های جدیدی از دنیای عطر و ادکلن در کنار شما خواهیم بود هدف فروشگاه عطر الیسا جلب رضایت مشتریان و یاری رساندن آنان در انتخاب عطری مناسب و اصل می باشد. افتخار ما رضایت چندین و چند ساله شما عزیزان است.

منبع مناسب برای خرید:

https://elissaperfume.com/product/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%B1-mariah-carey-forever/