سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیزر موهای زائد

لیزر مو های زائد

اصلاح ، اپیلاسیون و قند زدن روش هایی هستند که وقت گیر ، آزاردهنده و ناکارآمد هستند.

 

در اینجا یک پیشنهاد برای شما وجود دارد! لیزر موهای زائد موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد را باید در نظر گرفت

به دلیل مزایایی که دارد ، تعداد بیشتری از مردم روی این گزینه شرط بندی می کنند. توجه داشته باشید و این روش انقلابی را برای پایان دادن به موهای بدن انتخاب کنید:

لیزر موهای زائد چیست و چگونه کار می کند؟

اگر از اصلاح ، اپیلاسیون و کشیدن موهای ناخواسته بدن یا صورت خسته شده اید ، با خیال راحت با Vanish مشورت کنید تا اولین درمان لیزر موهای زائد خود را در مارکهام ، ووهان ریچموند هیل انجام دهید.

 

به هدف از بین بردن فولیکول های مو با انتشار انرژی نور بدون تأثیر بر ناحیه احاطه شده است. دستگاه لیزر موهای زائد سینوسور برای هر نوع پوستی که برنزه شده اید یا نه. دو طول موج در دسترس 755 نانومتر (اسکندر) و 1064 نانومتر (ND: YAG) برای انواع پوست 1 تا 3 و 4 تا 6 بر این اساس کار می کنند. دستگاه لیزر موهای زائد دارای اندازه های مختلف آرامش دست است تا قسمت های مختلف بدن را مورد هدف قرار دهد (اندازه لکه بزرگتر برای منطقه بزرگتر بدون مو مطلوب است). همچنین امکان تغییر بین دو طول موج در طول یک درمان برای نتیجه قابل توجه تر وجود دارد. یکی دیگر از جنبه های مثبت دستگاه لیزر موهای زائد Vanish سیستم خنک کننده نصب شده است که با کاهش درد به راحتی بیمار کمک می کند.

مدت زمان تعلیق لیزر موهای زائد چقدر است؟

در Vanish ، دستگاه لیزر موهای زائد cynosure ما حداقل زمان خرابی را با کمی یا تقریباً بدون قرمزی یا کبودی دارد. این دستگاه در بین کلینیک های ریچموند هیل بی نظیر است!

 

به متخصصان زیبایی ما به شما پیشنهاد می کنند که بر اساس ضخامت یا مو و رنگ پوست خود به چه تعداد درمان نیاز دارید. اگر نوع پوست شما تیره تر از 4 تا 6 است ، توصیه می شود از طول موج ND: YAG استفاده کنید که در مقایسه با طول موج اسکندر ، جلسات بیشتری طول می کشد تا بدون مو باشد. به خاطر داشته باشید که هر دو طول موج در مقایسه با یکدیگر کار می کنند و هر دو در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد بسیار قوی هستند.

1. به جلوگیری از عفونت های پوستی کمک می کند

فولیکولیت یکی از شایع ترین عفونت های پوستی است. این شامل التهاب فولیکول مو است که به طور کلی توسط باکتری ها یا قارچ ها تولید می شود. اگر به موقع درمان نشود ، می تواند منجر به زخم های سنگفرشی شود ، که درمان آن دشوار است.

 

یکی از علل آن ناشی از استفاده از تیغه ها در هنگام برداشتن موها و بریدگی ها و سوزش هایی است که ایجاد می شود و منجر به تکثیر باکتری ها در پوست ، نفوذ به ساقه مو و تاثیر روی فولیکول مو می شود. با لیزر موهای زائد ، این مشکل به پایان رسیده است.

 

2. راحت ، ایمن است و نتایج را ارائه می دهد

نتایج از اولین جلسه مثر است. تعداد جلسات توسط متخصص تعیین می شود ، همیشه بسته به هر مورد.

 

با عدم ارائه عوارض جانبی ، این امنیت را برای بیمار فراهم می کند ، علاوه بر راحتی ، زیرا نیازی به آمادگی قبلی ندارد ، فقط از حداقل توصیه های توصیه شده توسط پزشک زیبایی پیروی کنید.

 

3. برای جیب مقرون به صرفه است

اگر آن را با سایر روشهای موبر مانند موم یا تیغ مقایسه کنیم ، در درازمدت لیزر موهای زائد ارزان تر به نظر می رسد ، زیرا این تکنیک فقط به چند جلسه نیاز دارد و اثرات آن دائمی است.

4. با موهای کیستیک کار را تمام کنید

موهای کیستیک معمولاً بعد از اپیلاسیون یا اصلاح تیغ ایجاد می شوند. هنگامی که می توانند انسداد ایجاد کنند ، می توانند کیست های پیلوسباس و حتی کلوئیدهای کوچک (اسکارهای هیپرتروفیک) تولید کنند و ظاهری هیپرپیگمانته ایجاد کنند. با گذشت زمان ، آنها می توانند عفونی شوند و منجر به فولیکولیت شود.

 

5. یک درمان بدون درد است

حذف موهای زائد با تیغه یا موم ، که معمولاً باعث تحریک پوست و در بسیاری از موارد زخم می شود ، لیزر موهای زائد تقریباً محرومیت کامل از درد را تضمین می کند.

 

با تشکر از تکنولوژی فعلی ، هر قسمتی از بدن را می توان با آرامش از بین برد و بتوان بعد از یک جلسه دپیلاسیون به زندگی عادی خود ادامه داد. کلینیک وانیش آخرین فناوری لیزر موهای زائد را در ریچموند هیل ارائه می دهد.

6. کمک به تولید کلاژن

هنگامی که تمام موها از اپیدرم خارج می شوند ، درخشندگی خود را حفظ می کنند. این همچنین باعث می شود که الاستیک باقی بماند و باعث تولید کلاژن می شود که برای حفظ پوست جوان مناسب است.

 

آنچه با اپیدرم هر دو بدرفتاری می کند ، مانند برداشتن دوره ای موها ، پس از لیزر موهای زائد و حذف مداوم موهای بدن از بین می رود.

 

7. جلسات سریع است

هر جلسه دپیلاسیون با استفاده از لیزر به طور متوسط ??45 دقیقه طول می کشد (در مورد پاهای کامل). مزیت بزرگ این است که ، در مقایسه با انواع دیگر موهای زائد ، در وقت شما صرفه جویی می شود ، زیرا پس از چند جلسه موها دوباره ظاهر نمی شوند.

8. برای بسیاری از مردم یک راه حل زیبایی است

یا افرادی که دوست ندارند هر روز یا هفته وقت خود را صرف از بین بردن موهای بدن کنند ، لیزر درمانی بهترین متحد می شود و نتیجه مورد انتظار را ارائه می دهد. یک پوست صاف و صاف ، عاری از همه موها ، نتیجه رضایت بخشی است که ارائه می دهد.

 

لیزر موهای زائد در ریچموند هیل و مارکهام و وان متداول ترین درمان مورد نیاز مشتریانی است که به دنبال راه حل دائمی حذف موهای زائد بدون نیاز به عوارض موهای زائد سنتی هستند.

 

چگونه موهای زائد کار می کنند و چرا یک روش درمانی رایج است؟

لیزر موهای زائد روشی است که برای انواع پوست استفاده می شود و در آن از پرتو متمرکز نور (لیزر) بر روی سطح پوست استفاده می شود تا موهای زائد آن ناحیه برداشته شود. هنگامی که لیزر بر روی پوست ساطع می شود و به رنگدانه جذب می شود ، به گرما تبدیل می شود و به کیسه های لوله ای شکل در فولیکول های مو که مو تولید می کند آسیب می رساند. در نتیجه ، این مانع رشد مو می شود و رشد موهای آینده را به تاخیر می اندازد.

 

اگرچه این درمان به جلوگیری از رشد مو کمک می کند ، اما دائمی نیست و به چندین درمان نیاز است. لیزر موهای زائد بیشتر مورد درمان قرار می گیرد زیرا به موارد متعددی مانند کاهش تراشیدن مو ، رشد موهای زائد ، بثورات و برجستگی ها و ماندگاری بیشتر پس از اصلاح یا اپیلاسیون کمک می کند.

 

آیا دردناک است؟

در کلینیک آرایشی وانیش ، ما از دستگاه های با کیفیت بالا برای اطمینان از درمان های بدون درد و م forثر برای مشتریان خود استفاده می کنیم. در طول لیزر موهای زائد ، ما از یک روش خنک کننده استفاده می کنیم که با دمیدن هوای سرد به سطح پوست و تمرکز بر ناحیه تحت درمان استفاده می شود. این به کاهش درد کمک می کند و همچنین تحریک پس از درمان را به حداقل می رساند.

 

مزایای اضافی لیزر موهای زائد چیست؟

برای همه انواع پوست بی خطر است

دیگر هیچ گونه برجستگی و بثورات تیغی وجود ندارد

موهای روییده را کاهش می دهد

برای مردان و زنان موثر است

موهای کمتر به معنای اعتماد به نفس بیشتر است!

منبع: 

https://vanish.clinic/laser-hair-removal-toronto-richmondhill-vaughan-affordable-prices/